Jump to content

Mooiste plaatsen om te duiken


TekaLoca

Recommended Posts

Hallo,

vandaag ging ik eens duiken in GTA V, maar was snel weer uit het water gegaan aangezien er niet veel goeds was te zien daar..

Weten jullie mooie plekken in de onderzeewereld van GTA V? Laat het dan hier weten. Ik zie er al naar uit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een hoop onderwateravontuten beleefd, vooral omdat ik alle Nuclear Wate heb verzameld. Je hebt veel wrakken van vliegtuigen en boten, maar er is zelfs een UFO die je in de zee kunt vinden. Bij de meeste wrakken kun je ook wapens vinden, wat wel handig is. :puh: Zelf vind ik de neergetorte vliegtuigen het leukst, maar ik kan me voorstellen dat jij meer op koraal doelt. :puh: Bij de pier in LS zijn mooie riffen (Daddy's little girl) en vooral aan de oostkust van San Andreas is het prachtig om te duiken.

Vliegtuig uit missie:

In dit filmpje kan je zien hoe je naar het cargo vliegtuig kan duiken uit de missie van Trevor. Je kan moet met de boot uit de haven van Los Santos naar de Alamo Sea door de rivier vanuit de westkust. Kijk uit dat je niet op het droge komt, want dan moet je weer overnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er niet ergens een cruiseschip of zo waar je doorheen kan zwemmen?

Ik had als ik Rockstargames was een cruiseschip waar je volledig in kan zwemmen

op de bodem gezet, en eentje die pas gezonken is. Dat je nog de luxe kan zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...