TheDutchWesley Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 ja... het is de infernus... ik zie 't >>> Door Foreigner97: Heel fijn, maar het is niet nodig om dat nog te melden. In het vervolg graag achterwege laten. <<< Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Je bent hier wel goed in he haha Vice City heb ik echt grijs gespeeld. En kan, zoals jullie vast wel gemerkt hebben, alle auto's nog dromen. ^^ Maar om het leuk te houden geef ik de beurt aan de eerstvolgende poster! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 (bewerkt) Je bent hier wel goed in he haha Vice City heb ik echt grijs gespeeld. En kan, zoals jullie vast wel gemerkt hebben, alle auto's nog dromen. ^^ Maar om het leuk te houden geef ik de beurt aan de eerstvolgende poster! Nou dan is hier de foto: Bewerkt: 12 april 2014 door TheDutchWesley Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Het is helaas geen Burrito. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Bobcat? Ook niet. Landstalker? Inderdaad een Landstalker! Ik dacht dat hij moeilijker was. Volgende voor Foreigner97! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.