Sir_Ballas Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 (bewerkt) Nee. hier een tip: Isic heeft het antwoordt bijna bezorgd. EDIT: @hieronder: goed zo lennart-kut! Bewerkt: 31 oktober 2013 door ballas4life Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Spand Express-truck? Reageren
Venzio Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 (bewerkt) De Spand Express.. EDIT: Damn you Bewerkt: 31 oktober 2013 door Venzio Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Misschien wel het meest gedetailleerde voertuig in heel Vice City: Rarara! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Ja, dat is inderdaad een Angel. Had toch gehoopt dat het iets langer zou duren. Volgende voor Venzio! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Danku danku. Zie hier de volgende. Het is opzich niet zo moeilijk, maar aangezien elke auto zowat al een keer geraden is, heb ik er hier een leuke sidechallenge bijverzonnen. (Moderators, mocht dit niet mogen, geef even seintje) >>> Door Foreigner97: Ik vind het prima om deze quiz zo wat meer uitdaging te geven. Mits de hoofdzaak van deze quiz bij voertuigen blijft, heb ik er geen problemen mee. <<< Graag de autonaam en de missie wanneer je deze auto kunt bemachtigen. Goodluck. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Een Bobcat en in de missie Autocide? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Een Bobcat en in de missie Autocide? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.