Jump to content

Game uitspelen


Jans-1987

Recommended Posts

Hallo, Even een vraag hier ik kijk net op mn social hub wat ik allemaal nog moet doen om 100% te halen. Zie ik dat er veel dingen zijn die ik allang gedaan heb maar niet voltooid zijn terwijl ik zeker weet dat ik ze gehaald heb. Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je alle bedrijven gekocht? Er is een golfclub van 150 miljoen. Kon je die al betalen?

Je hoeft niet perse alle bedrijven te kopen, vijf zijn er genoeg, dus de golfclub kan je overslaan. Met 18 miljoen heb je genoeg voor vijf properties. Als je de Towing Impound, Downtown Cab Co, McKenzie Field Hangar, Sonar Collections Dock en Los Santos Customs koopt zit je maar net boven de 1 miljoen dollar.

En Jans-1987, kan je wat specifieker zijn in de dingen die je al voltooid hebt, maar die niet zijn aangegeven?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je alle bedrijven gekocht? Er is een golfclub van 150 miljoen. Kon je die al betalen?

Je hoeft niet perse alle bedrijven te kopen, vijf zijn er genoeg, dus de golfclub kan je overslaan. Met 18 miljoen heb je genoeg voor vijf properties. Als je de Towing Impound, Downtown Cab Co, McKenzie Field Hangar, Sonar Collections Dock en Los Santos Customs koopt zit je maar net boven de 1 miljoen dollar.

En Jans-1987, kan je wat specifieker zijn in de dingen die je al voltooid hebt, maar die niet zijn aangegeven?

Het klopt al sommige dingen worden pas na zoveel uur bijgewerkt op social hub! En die 5 bedrijven moet ik ook nog doen dus bedankt voor je tips!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...