batt-ass-maddervakker Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hallo, kan iemand mij vertellen hoe je Ryder moet doden als in de speedboot zit??? Want schieten lukt niet vanuit de speedboot....wel als je op Return drukt maar dan vermindert de vaart van de speedboot.. Kan iemand mij vertellen hoe je hem het beste moet doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Je moet naar rechts en links kijken met 1 en 2 en schieten met 0. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) In de wt staat het mooi uitgelegd: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=SF_C8 Zorg dat je veel munitie hebt met je tec.Anders wordt het moeilijk. Probeer gebruik te maken van de zoekfunctie:search linksboven. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4692&hl= Bewerkt: 16 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
batt-ass-maddervakker Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 het lukt nog steeds niet ik weet niet niet hoe je moet schieten vanuit de boot en als ik de rocket launcher probeer dan schiet hij mis..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Probeer eens een geleide rocketlauncher. Hier de locaties: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...s&name=heatseek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Probeer deze cheat is: Wapen Set 2 Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher PROFESSIONALSKIT Dit werkt wel.Het is bij mij ook gelukt. Ga gewoon heel hard met de boot rijden. Doe ENTER schiet er dan weeer tegen probeer " Ryder " te raken. Doe terug ENTER als het niet lukt.Dit blijven proberen en het lukt wel. Of laat je save game aan vraag doen. Save Game aanvraag Upload het met Rapidshare. Gewoon kopieer de link als het klaar is de download link. En zet het in dat bericht in de link hier boven. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
batt-ass-maddervakker Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Hallo, ik heb de missie gehaald en hoe ik dat heb gedaan: ik heb nadat ik T-Bone Mendez heb gedood meteen een jetpack gebruikt (rocketman) om naar de speedboot te gaan. Dit deed ik sneller dan Ryder en landde op de speedboot en naderhand reed ik over Ryder heen en toen was hij gedood zonder enige moeite en wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Eerste keer had ik ook veel moeite (omdat ik niet wist hoe ik van opzij moest schieten) ik heb em gewoon op het juiste moment op het zand geramt en dan rustig vermoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Het kan veel makkelijker ... Nadat je T-Bone hebt vermoord, moet je gelijk met een Heat Seeking RPG/Rocket Launcher zijn speedboot kapot knallen, het beste is als hij er nét inzit, maar nog niet weggevaren is .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik had T-bone gedood en daarna bleef ik achter Ryder varen tot hij ergens in LS op het strand vaart en daar heb ik hem doodgeschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.