Michael Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 (bewerkt) - De irritante klasgenoten. Die altijd denken dat je hun het beter weten, en dat ze enorm arrogant dan gaan gedragen Bewerkt: 20 oktober 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Mensen die gaan huilen als je iets doet, en dan naar de leraar gaan met 50 pagina's uitgeprintte whatsapp gesprekken waarin ik diegene uitscheld en daardoor bijna word geschorst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 - De irritante klasgenoten. Die altijd denken dat je hun het beter weten, en dat ze enorm arrogant dan gaan gedragen Ja, ik had zo'n vriend en nu doet hij steeds irritant. Mensen die gaan huilen als je iets doet, en dan naar de leraar gaan met 50 pagina's uitgeprintte whatsapp gesprekken waarin ik diegene uitscheld en daardoor bijna word geschorst. Haha, dat ken ik>>> Door SpacyColours: Dubbelpost samengevoegd, gebruik voortaan de bewerk-knop. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 ik haat mijn school ook, ik bedoel ik moet elke dinsdag ochtend drie uurtjes blokken en de rest heb ik vrij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Het vroeg opstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Aan leerlingen die zeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Het vroeg opstaan. Precies dit. Wel heerlijk dat ik nu een weekje vakantie heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 ik haat mijn school ook, ik bedoel ik moet elke dinsdag ochtend drie uurtjes blokken en de rest heb ik vrij. Ik snap niet echt wat er daar zo erg aan is, ik bedoel dat je dan maar 3 uur school hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Niet als je blokken van 2 uur hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 (bewerkt) Het vroeg opstaan. Precies dit. Wel heerlijk dat ik nu een weekje vakantie heb. Ja en volgende week ben jij op school en heb ik vrij Bewerkt: 20 oktober 2013 door RobinSA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Het vroeg opstaan. Jaaaaa!! Omg, waarom moet je nou zo vroeg komen. Mensen zeggen altijd: 'Ja anders heb je niks aan je dag.' Ik zeg: 'Anders heb je niks aan je nacht.' Damn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Het vroeg opstaan. Jaaaaa!! Omg, waarom moet je nou zo vroeg komen. Mensen zeggen altijd: 'Ja anders heb je niks aan je dag.' Ik zeg: 'Anders heb je niks aan je nacht.' Damn.. Helemaal waar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Het vroeg opstaan. Jaaaaa!! Omg, waarom moet je nou zo vroeg komen. Mensen zeggen altijd: 'Ja anders heb je niks aan je dag.' Ik zeg: 'Anders heb je niks aan je nacht.' Damn.. Helemaal waar! Gamers ftw! Hahaha! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Dit topic gaat niet over wat je 's nachts doet, maar over wat je haat aan school. Graag wel ontopic blijven mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Huiswerk... Lange dagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.