Cabyon Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 De stoelen waarop je zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Sadistische leraren. Van 8 tot 4 met 5 tussenuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik heb echt nooit gesnapt waarom mensen school haten. Dit topic heeft me nog weinig inzicht gegeven, waarom haten jullie die dingen dan? Zijn jullie niet geïnteresserd in intelligenter en slimmer te worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Het is geen ramp om naar school te gaan. Het is wel leuk om dingen te leren en om met mensen om te gaan, maar er zijn gewoon dingen waar je je aan kunt ergeren. Zoals mijn tijden van 8:30 tot 17:15, mensen die het beter denken te weten en bijvoorbeeld de geweldige docenten die je soms hebt. Maar zoals ik al zei, school hoeft niet erg te zijn maar er zijn gewoon dingen die beter kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Een continue druk/last op je schouders (je moet de hele tijd prestaties leveren). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik heb echt nooit gesnapt waarom mensen school haten. Dit topic heeft me nog weinig inzicht gegeven, waarom haten jullie die dingen dan? Zijn jullie niet geïnteresserd in intelligenter en slimmer te worden? Kijk dat vind ik ook leuk, gwn lkkr met vrienden omgaan, mr ook nieuwe dingen leren, dat heb ik vooral bij Engels. Ik ben zo slecht in Engels en als ik iets begrijp dan ben ik best wel trots op mezelf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 (bewerkt) Lange dagen. Nog wat dingen waar ik aan erger: Irritante kinderen op school die op je gaan letten en dan gaan lachen om alles wat je zegt of doet. Mensen die bij je komen staan en als je dan iets doet, dat degene dat meteen aan iedereen moet vertellen. Verder nog het lessenrooster..leraren die niet duidelijk zijn..huiswerk. Bewerkt: 22 oktober 2013 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik haat niets aan school, ik erger me gewoon aan het feit dat onze schooldagen redelijk lang zijn vergeleken met voorbije jaren. We krijgen er elk jaar uren bij en dat is redelijk irritant.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 De stoelen waarop je zit. Inderdaad, bij ons vragen ze steeds: "Mevrouw? Mag ik een andere stoel? Deze is slecht."Dat is echt zo stom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2016 Ik walg dus van tussenuren.. Ja, wellicht klinkt het wat gek, maar het is simpelweg eenmaal zo. Sinds m'n roosterwijziging van drie weken geleden zijn er maar liefst vier à vijf tussenuren bijgekomen, 't onaangename is misschien nog wel dat er nagenoeg niets te beleven valt omdat m'n andere klasgenoten tijdens het specifieke tijdstip les hebben. Maar dat hebben die docenten zelf volledig in de hand gewerkt, de varkens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2016 Het feit dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die wat verder weg wonen. Vandaag heb ik een of andere introductie voor een project wat pas komend studiejaar plaatsvindt, maar de uitleg van dat project vindt niet op school plaats, maar een heel andere stad, wat voor mij ook een stuk verder reizen is. Zou eigenlijk ook nu niet wakker meer moeten zijn. Moet er weer vroeg uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2016 Het feit dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die wat verder weg wonen. Dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2016 Medestudenten die informatie achterhouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2016 Leraren die ipv je iets uit te leggen zeggen "zoek maar op google" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2016 Het feit dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die wat verder weg wonen. Hier sluit ik mij bij aan. Zekere in combinatie met activiteiten en lange dagen is het niet chill. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.