Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hee, khad een vraagje.. in the desert zag ik een man lopen: Man in Desert ik vroeg me af of je die kleding ook kunt kopen.. :rolleyes: of althans zon lange jas, alla maffia zo ja, waar en hoe heet ie? zo nee, srry voor het verspillen van je tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Volgens mij kan dit niet. Ik ben het anders nog nooit tegen gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hee, khad een vraagje..in the desert zag ik een man lopen: Man in Desert ik vroeg me af of je die kleding ook kunt kopen.. of althans zon lange jas, alla maffia zo ja, waar en hoe heet ie? zo nee, srry voor het verspillen van je tijd Ik dacht niet dat je deze kleding kunt kopen. Het is gewoon een kledingstuk voor de personages in het spel, niet voor de speler zelf. Als het er toch ergens in de winkel te koop staat dan vind ik dat vreemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Zo te zien denk ik niet.(is wat een onduidelijk plaatje). En zo das kan je zeker niet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Je kunt wel een beetje mafia kleding kopen als je terug moet naar Los Santos en dan de missie home comming hebt gedaan. Het zijn meer van die nette smokings, maar dan ook in het zwart en met zo'n hoed. Ik zou zeggen neem daar dan eens een kijkje. Dan gaat de winkel 'didier sachs' open. Voor meer informatie kijk even op de 'walkthrough'. Ps: Friemel leuk dat je er een screen van gemaakt hebt, want dat mannetje ben ik nog nooit eerder tegen gekomen. Hij ziet er ook erg mafia achtig uit. Bewerkt: 16 juli 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ja zon soortgelijk ventje zag je ook bij de missie dat je Kent paul en nog een ander moes ophale... bij die snake farm was ie ps: hij wou eerste nie o pde foto draaide zich de hele tijd weg :rolleyes: Bewerkt: 16 juli 2005 door Friemel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ja zon soortgelijk ventje zag je ook bij de missie dat je Kent paul en nog een ander moes ophale... bij die snake farm was ie Ik heb die gast ook nog nooit gezien. De lokatie is op zich wel grappig:Wat moet de maffia nu in the desert. Volgens mij is die man de weg kwijt. :lol: Maargoed,we weten al dat je dus niet percies dezelfde kleding kan kopen maar dat zou wel gaaf zijn. B) De maffia is meestal net gekleed. Nette kleding in sanandreas is wel zo'n pakje dat je die auto's in de garage kan zetten van San Fierro,als je die uit hebt krijg je dat pakje,vind ik wel netjes staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Lijkt het niet een beetje op de PIMP suite van denise? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 welk, die van die man of van die valet parking? want de pimp suit zou lichblauw moete zijn, en ik weet zkerdat ik nie kleureblind ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) vind meer op een ''Hill Billy'' lijken echt niet een mafia :S EDIT: of zo'n vaag gelovige die niks met moderne dingen wil hebben maar op een bepaalde leeftijd mogen kiezen ofm ze nog steeds in dat gelooof willen blijfen gelioven .....Iets met Ash... Niet asmirt maar zoiets :S Bewerkt: 17 juli 2005 door De Gta Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 je kan niet in zownv figuur in deze zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 je kan niet in zownv figuur in deze zeker Vlgens mij wel hoor. Das volgens mij gewoon een White Tank die je vanaf het begin al hebt. Die broek is er denk ik ook wel. Ik weet alleen niet welke winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 In Binco heb je de White Tank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 En die broek is volgens mij Sweat Pants, ook bij Binco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Zo zie je er in 't begin bijna uit.. alleen die broek veranderen en dan zie je eruit als op het plaatje... Maareh.. wrom wil je eigenlijk die kleding? er zijn zoveel spullen die je kan kopen? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.