B-Dup Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 vind meer op een ''Hill Billy'' lijken echt niet een mafia :SEDIT: of zo'n vaag gelovige die niks met moderne dingen wil hebben maar op een bepaalde leeftijd mogen kiezen ofm ze nog steeds in dat gelooof willen blijfen gelioven .....Iets met Ash... Niet asmirt maar zoiets :S Amish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) vind meer op een ''Hill Billy'' lijken echt niet een mafia :SEDIT: of zo'n vaag gelovige die niks met moderne dingen wil hebben maar op een bepaalde leeftijd mogen kiezen ofm ze nog steeds in dat gelooof willen blijfen gelioven .....Iets met Ash... Niet asmirt maar zoiets :S Amish of ash ketchum of wacht das geen geloof :rolleyes: Bewerkt: 17 juli 2005 door Friemel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ik heb die kleren nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 weet iemand trouwes of dat petje van ryder ook ergens te koop is? die met San Andreas erop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Is niet te koop hoor. Jammer genoeg niet. Bewerkt: 18 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 nee idd kwas van plan om ryder na te laten maken met mezelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick666 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Een Gimmick van een van de makers Het lijkt verdacht veel op de amarican wrestler "The Undertaker" uit de WWF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hahaah ryder als worstelaar op de bodem van de zee ja <_< nou persoonlijk vin ik em niet egt op TU lijke, maar das mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 want de pimp suit zou lichblauw moete zijn bij mij is ie zwart of ik ben blind dat kan natuurlijk ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.