Ata Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Bij mij zijn de kleuren zo raar. Alleen in online, 'rood' is er niet, op geen enkele manier. Hoe komt dit? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Het normale rood is er nog niet? Er zijn bepaalde kleuren rood die je moet unlocken door of bepaalde objectives te halen of door gewoonweg te ranken. Maar het normale rood moet je vanaf het begin hebben, kun je uitleggen hoe het er bij jou uitziet? Reageren
Ata Geplaatst: 20 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Nee, bedoel eigenlijk dat kleuren als torino red, sunset red er vaag uitzien. Beetje geel achtig. Ben rank 40 dus dat is t probleem niet. Offline zien ze er wel rood uit bij torino red bijv. Reageren
GTAbubba Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 dat komt denk ik door de lichtinval in sommige LS customs hangt de lamp erg irritant waardoor et lijkt of er geel in je zwart ziet maar je hebt ook kleuren die parelmour zijn Reageren
--Simon-- Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Je hebt die goedkoopste rood (die heet volgens mij ook letterlijk "Red"), dat is echt gewoon rood zonder fratsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.