Jump to content

Behuizing max 70 euro


mekane

Recommended Posts

Beste gtaforum,

ik zoek een mooie behuizing voor max 70 euro het liefste geluidsdicht met 3.0 usb aan de voorkant evenals de Sound.

Wie weet een mooie PC bezuing voor me ? het liefst wel 1 die redelijk tot helemaal stil blijft.

Ik zat al op dimension.nl tekijken maar vroeg me af of jullie iets mooiers of beters weten.

Het liefst in de buurt van Rotterdam/Capelle aan den ijssel en anders bestelbaar maar dat is in de meeste gevallen wel zo.

bedankt !

mekane

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen last van stof op mijn zwarte behuizing. Het zal er vanaf hangen waar je PC staat. Fractal Design kasten zijn inderdaad wel erg stijlvol en gebouwd om stil te zijn. De Fractal Design R4 is er ook in het wit of grijs, al gaat die wel €29 boven je budget.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is me nieuwe behuizing mooi en in elkaar gezet : (althans me broer dan hahah die is de techneut )

Die koeler zit erbij voor extra koeling de man van de winkel zij dat het iets in de nieuwste koelers was of iets de T4 ? ik weet het niet maar hij doet wel z'n ding daar ben ik blij om.

Ik was totaal 73 euro kwijt bak was 42 euro koeler 30 ongeveer.

Mooie prijs voor mooie kwaliteit.

9ubx.jpg

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...