dionkoffie Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik zag dit en ik wou het jullie zeggen. je krijgt de auto als je alle space parts heb terug gebracht.In het donker is hij wel nice. is de video Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 (bewerkt) Is inderdaad wel een gave auto ja. Bewerkt: 21 oktober 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Dikke auto alleen hij rijd super kut! Maar ik heb dat ding ergens langs de weg laten staan kan ik hem nu nog oppikken bij dat schuurtje btw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Vind het een dood gewone auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Ah is hij overleden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2013 Ik zag gister iemand hier in Online mee rijden. AdvanceGTA en ik hadden hem even vol lood gepompt, en een stickybomb op zn auto geplakt. Ik moest (alles wat ik had) 10k betalen voor insurance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.