joelllll Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Hallo, Ik heb sinds het begin van het installeren van gta iv eflc op mn windows 8 laptop problemen. Als ik hem wil openen krijg je een inlog schermpje van social club. Ik vul mn gegevens in, en dan als ik wil inloggen. Zegt hij Securom launcher werkt niet meer, als ik probeer op te starten in "offline" mode. Begint de laptop te denken en krijg ik een draaiend cdtje in beeld. Voor de rest gebeurd er niets..... Weet iemand een oplossing zodat ik mn uitbereidingen van gta iv kan doen? Met vriendelijke groet, Joël van der Wel Reageren
martijn0126 Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 (bewerkt) Al geprobeerd om het spel opnieuw te installeren? Dat heeft namelijk bij mij ook geholpen Bewerkt: 21 oktober 2013 door martijn0126 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Ook de nieuwste patch installeren kan wel eens helpen. Reageren
joelllll Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Al geprobeerd om het spel opnieuw te installeren? Dat heeft namelijk bij mij ook geholpen Hmm, ik kan het nog maals proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.