kevingouda Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 (bewerkt) Hallo. Wij zijn een serieuze playstation 3 crew die net is begonnen ik heb al veel ervaring in crew leiderschap. We zijn hem nu aan het opbouwen. Wij zijn een crew die veel communiceert via psn,skype,whatsapp. We hebben een hoog level en zijn veel online. We zijn een serieuze crew zonder kleuters. Ben jij ook serieus en wil je ook een leuke gezellige en goede crew die veel samen werkt? Join ons Dutch-Widow Bewerkt: 21 oktober 2013 door kevingouda
MostWantedKid Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Ik wil niet overkomen als een moderator, maar als je reclame wilt maken moet je ergens anders zijn. Link hieronder. http://www.gtaforum.nl/forum/326-c%26c-recruitment/
johanhummer Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 stuur eens een link van crew via pm
Big Boss Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik wil niet overkomen als een moderator Doet dat dan ook niet, alsjeblieft. Onderaan een post vind je de knop rapporteren. Als je vindt dat een moderator een zaak hoort af te handelen dan is die knop een uitstekend hulpmiddel. Ik heb gezien dat kevingouda ondertussen een nieuw topic heeft gemaakt in het juiste forum, dus deze gaat op slot.
Recommended Posts