johanhummer Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 ik speel nu een paar weken gta 5 , en het viel me gelijk op dat als je je auto verlaat je automatich de motor uitzet. ik heb enkele keren mee gemaakt dat hij wel bleef draaien. in gta 4 bleef de motor altijd draaien als je snel je auto verliet, moet je hier in gta 5 daar een speciale handeling voor uitvoeren ofzo? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Je zet de motor uit door lang de instap/uitstap toets in te houden, wil je de motor laten draaien moet je een keer snel op de de instap/uitstap toets drukken. Op de PS3 is dat dus driehoekje en op de Xbox360 is dat Y. Reageren
johanhummer Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 nee sorry , ik druk echt kort op driehoekje , maar elke als ik weer instap moet ie hem weer starten Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Wat jij nu zegt werkte inderdaad in Grand Theft Auto IV. Wanneer je dit in V doet ook al is het heel erg kort zal die als nog de motor uitzetten. Ik heb tot op heden dan ook nog geen mogenlijk ontdekt om hem alsnog aan te kunnen laten staan helaas. Volgens mij blijft die wel aanstaan wanneer je de bestuurder doodschiet maar dat is natuurlijk niet altijd een optie. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Het is mij een keer gelukt, maar ik heb geen idee hoe ik dat gedaan heb. Misschien als je snel uit je auto wil rennen o.i.d. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik heb net nog even wat geprobeerd en wanneer je uit de auto springt gaat de motor ook niet uit. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Je zet de motor uit door lang de instap/uitstap toets in te houden, wil je de motor laten draaien moet je een keer snel op de de instap/uitstap toets drukken. Op de PS3 is dat dus driehoekje en op de Xbox360 is dat Y. ik had ergens gehoord dat nu andersom is? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Nee, dat klopt niet. Wanneer je hem inhoud gebeurd er hetzelfde als wanneer je hem kort indrukt. Reageren
johanhummer Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 wel jammer dat ze dat eruit hebben gehaald , want ik vond het idiaal in gta 4 Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 soms als ik op driehoekje druk, en gelijk als een achterlijke op de ren knop druk dan blijft de motor draaien volgens mij, of iig de verlichting aan Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 ik had ergens gehoord dat nu andersom is? Dat zou wel eens kunnen kloppen. Als je traag rijdt en lang op driehoekje drukt zal je stoppen en dan uitstappen. Reageren
gamecriminal Geplaatst: 1 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2019 Heel simpel. Je schiet 1x met je wapen, dan stap je in en wacht tot de motor start, dan stap je uit en de motor blijft draaien. Reageren
coolguynl Geplaatst: 1 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2019 je kan wel via het interactie menu je motor zelf van buiten de auto aanzetten als ik het goed heb Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2019 Je motor blijft alleen lopen als je character in een vechtmodus is. Als je bijvoorbeeld net uit je auto heb geschoten. En volgens mij ook als je politie achter je aan heb en je stapt uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.