Nostra001 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 VOOR DE FERRARI ENZO BIJVOORBEELD IK HEB DAT IMG TOOL 2.0 AL MAAR ALS K DAAR WIL OPENEN ZIE K ZE NIET IN DE MAP WAAR ZE WEL IN STAAT MAAR NOG NIET UITGEPAKT Reageren
bjorn13 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ik denk dat je dit bedoelt? Bewerkt: 16 juli 2005 door bjorn13 Reageren
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) VOOR DE FERRARI ENZO BIJVOORBEELD IK HEB DAT IMG TOOL 2.0 AL MAAR ALS K DAAR WIL OPENEN ZIE K ZE NIET IN DE MAP WAAR ZE WEL IN STAAT MAAR NOG NIET UITGEPAKT Praat ABN... Gewoon Linkermuisknop ----> Extract ------------- Naar de map waar je wilt. Dit is voor TXD bestand uit te pakken. Sorry als je niet het TXD bestand bedoelt. Ik download het bij gtagames als een Winzip Bestand. Dus moet je gewoon unzippen naar de map waar je wilt. Of bedoel je iets anders? :blink: Ik snap je zin niet echt. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Je moet hem eerst uitpakken, dan open je de IMG tool, replace file, open je de .dff van de auto en de ,txd van de auto die replace je voor een andere auto, en viola je hebt een Ferrari Enzo Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) Hier staat een topic over hoe je wagens in GTAVC moet zetten: Topic Wagens in GTA:VC zetten Wat heb je nodig? GTA:VC (duh!) en IMG TOOL 1.3, te vinden in het download center. Bewerkt: 28 juli 2005 door thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.