iRowen0180 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Zoals de titel al zegt, is het mogelijk om je auto's te verkopen aan medespelers? Of in ieder geval dat zij de auto krijgen als bezit? Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Je kunt auto's NIET aan je vrienden verkopen, je kunt wel dmv een glitch de auto dupliceren zolang hij onder de 50.000 dollar waard is: 1) Kies je auto en laat hem als passagier in de auto 2) Laat hem via zijn mobiel een missie starten waarbij je een groep mensen moet achtervolgen met auto (bijv. een missie van Lester) 3) Join zijn game 4) Zodra de missie start spawnt hij in jou auto en jij op de straat 5) JIJ moet de missie doen en hij moet NIET uit de auto stappen 6) Breng de auto (o.i.d) naar de marker 7) Nadat je in het Vote-Menu komt ga naar Freemode en dan zet hij een Insurance/Radar erop en voilá! Reageren
iRowen0180 Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Dankje voor het snelle reageren! Is het in de toekomst wel mogelijk of blijft het zoals nu? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik hoop het wel. Dan pimp ik wat autos en verkoop ik ze met winst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.