iRowen0180 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Welke auto is volgens jullie het mooist na een bezoekje aan LSC? Reageren
--Simon-- Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Elke auto Ligt er maar net aan wat de eigenaar ermee doet. Zodra ik bijvoorbeeld Chroom zie, draai ik mij al om. Reageren
iRowen0180 Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Daar ben ik het zeker niet mee eens. Ik vind bijvoorbeeld een Dominator er mooier uitkomen dan zo'n andere muscle car. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Hoeft niet, de Sabre Turbo, Ruiner of Phoenix vind ik persoonlijk mooier dan de Dominator. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Ik vind de Sabre ook een super auto, na het tunen. (op die Wheelie bar na dan, die komt er niet op) Verder heb ik nog niet echt een idee, Ik vind eigenlijk dat er te weinig auto's helemaal te tunen zijn. Vooral die pick-up trucks, bobcat, busjes zou ik ook graag kunnen verbouwen... Daar zouden ze namelijk best wat leuks mee kunnen doen. Hier ben ik dan toch ook wel een beetje in teleurgesteld. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Elke auto Ligt er maar net aan wat de eigenaar ermee doet. Zodra ik bijvoorbeeld Chroom zie, draai ik mij al om. Precies. Vooral als het een om een Adder gaat. "Kijk toch eens hoe rijk ik ben, sukkels!". Reageren
--Simon-- Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Ik vind de Sabre ook een super auto, na het tunen. (op die Wheelie bar na dan, die komt er niet op) Verder heb ik nog niet echt een idee, Ik vind eigenlijk dat er te weinig auto's helemaal te tunen zijn. Vooral die pick-up trucks, bobcat, busjes zou ik ook graag kunnen verbouwen... Daar zouden ze namelijk best wat leuks mee kunnen doen. Hier ben ik dan toch ook wel een beetje in teleurgesteld. Karin Sultan, Tailgater en Canis Bodhi zijn 3 favoriete van mij. Die hebben echt een goede hoeveelheid opties. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik zit eerder te denken al wagens zoals de Dubsta, Tornado, Youga, etc. Deze wagens kan je ook uitgebreid tunen. Wat ik zelf een mooie auto vind na het tunen is toch wel de Sandking XL of de Phoenix/Sabre GT. Reageren
Arie803 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik ben al een poosje op zoek naar een Karin Sultan, rij dan altijd ff tussen Sandy Shore en Grapeseed op en neer en kijk ff bij de gevangenis omdat ze daar regelmatig schijnen te spawnen. Maar voorlopig ben ik nog lekker bezig met mn Karin Futo, deze heeft ook best veel tuning mogelijkheden. Je hier lekker mee driften Reageren
AlexEvilR Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 De vacca, midnight blue met oranje gekleurde banden en niet te vergeten een dikke spoiler! Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 De sultan Rs valt mij wel in de smaak Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 De elegy rh8 (gratis auto) is naar mijn mening 1 van de leukste om te pimpen samen met de coquette. Er zijn ook auto's waar je vanaf moet blijven die origineel het mooiste zijn neem bv de Vacca of de Carbonizzare. Maar wat je ook doet zet er aub niet zo'n achterlijk grote spoiler op je rijd niet in een vliegtuig Reageren
Soccer98 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Die blauwe Sultan doet me wel heel erg denken aan Saints Row 3 Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Vanmiddag maar eens een auto uitzoeken voor de 'Pimp my Ride'-contest. Het moet een musclecar zijn dus ik denk dat ik voor de Sabre ga. Reageren
Techhuis Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/9TxTxCeyw0mndpQYWdU2fg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.