Jump to content

zit vast op al 10%...?!?!?


RikkertB87

Recommended Posts

Ik ben nu een paar missies verder en loop vast.. Ik heb alleen Franklin en Michael waar ik tussen kan kiezen maar ik heb geen blauwe markeringen meer op de map alleen de "L" van Lester maar daar kan ik met geen van beide iets doen..? Snap er niks van... Nog een ander klein vraagje.. bij de setting kan je kiezen tussen "assisted aiming" en "traditional GTA". Wat is het verschil? Speel het op de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt denk ik nog niet de eerste heist gedaan? Waar staat de L precies, bij een pakhuis? Daar moet je naar binnen lopen, wil je de missie starten, dacht ik.

Wat is de Heist en waar zou ik deze kunnen vinden?

De L staat bij een gewoon huis volgens mij, linkerkant van het stadsgedeelte.

Kan met geen van beiden naar binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je dan met michael een net pak aan trekken. Ga naar michaels savehouse en ga dan naar suits. Daar kun je kiezen tussen een grijze en een blauwe.

Trek die aan en je kunt de missie doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je dan met michael een net pak aan trekken. Ga naar michaels savehouse en ga dan naar suits. Daar kun je kiezen tussen een grijze en een blauwe.

Trek die aan en je kunt de missie doen.

Dat is 't niet. Dat pak komt namelijk pas aan de orde als je Lester ontmoet bij het pakhuis, niet bij 'n gewone woning.

Je hebt denk ik nog niet de eerste heist gedaan? Waar staat de L precies, bij een pakhuis? Daar moet je naar binnen lopen, wil je de missie starten, dacht ik.

Wat is de Heist en waar zou ik deze kunnen vinden?

De L staat bij een gewoon huis volgens mij, linkerkant van het stadsgedeelte.

Kan met geen van beiden naar binnen.

De Heist is het overvallen van 'n juwelier. Deze vind je dus bij Lester, maar dan wel in het eerder genoemde pakhuis. Hou er daar wel rekening mee dat je idd naar binnen moet en ook 'n pak aan moet om deze missie te starten.

Maar ..... zoals ik je nu begrijp gaat het hier om je eerste ontmoeting met Lester. Deze zou zichzelf moeten activeren zodra je met Michael bij zijn huis aankomt en naar de voordeur loopt. Er zijn voor die missie verder geen aanvullende voorwaarden waaraan je moet voldoen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...