007 RoadRunner Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Maar die LVS mod staat nou al meer als een maand op 10% totaal en 15% vice Gebeurt er de laatste tijd niks meer ofzow? Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Komt SA er ook in ?? Dat heb ik nergens zien staat Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 De bedoeling is dat uiteindelijk alles in SA komt, maar nu zetten ze GTA3 om naar VC, en dan al die bestanden naar SA. Reageren
Fireman Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Wauzie je hebt t fout LVS zet t meteen in sa, SOL (oftewel SA-LVC, de eerste lVS kwam later) zetten het eerst in vc en daarna in sa. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik moet vanuit puur onpartijdig standpunt zeggen dat het totale percentage (niet gebaseerd op het percentage op LVS hin website) dat ik denk dat wij verder zijn. We hebben vrijwel alle bugs uit de Vice City versie en kunnen dus bijna gaan coden. LVS heeft alleen Prawn Island en het Golf Island wat nog niet eens een colfile heeft. En San Andreas zit er nog in. Wij hebben beide maps er al in en moeten alleen nog de vliegvelden coden of een treintunnel maken. Geen probleem dus. Join the forum! Forum. Reageren
Fireman Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik moet vanuit puur onpartijdig standpunt zeggen dat het totale percentage (niet gebaseerd op het percentage op LVS hin website) dat ik denk dat wij verder zijn. We hebben vrijwel alle bugs uit de Vice City versie en kunnen dus bijna gaan coden. LVS heeft alleen Prawn Island en het Golf Island wat nog niet eens een colfile heeft. En San Andreas zit er nog in. Wij hebben beide maps er al in en moeten alleen nog de vliegvelden coden of een treintunnel maken. Geen probleem dus.Join the forum! Forum. Ik ben het met je eens maar hun denken dat ze ver zijn omdat ze al iets in SA hebben staan wat nog voor de helft unsolid is en uit elkaar valt en wat NOOOIIITTT 15% van vc kan zijn. Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Als die Mod uitkomt denk ik dat het erg veel ruimte in je Harddisk gaat kosten. Vice City + San Andreas is rond de 4500/5000 MB. + GTA III is 5800 ofzo. Ik denk niet dat het gaat lukken maar het lijkt me wel cool. Dan hoeft niemand meer GTA 3 en Vice City te kopen. BTW: Site doet het niet alleen maar Forum. Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik denk dat je GTA vice en GTA III er al voor moet hebben omdat het anders te lang duurt ja.. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 We hebben geen site. Alleen nog maar forum. Reageren
denracer Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik moet vanuit puur onpartijdig standpunt zeggen dat het totale percentage (niet gebaseerd op het percentage op LVS hin website) dat ik denk dat wij verder zijn. We hebben vrijwel alle bugs uit de Vice City versie en kunnen dus bijna gaan coden. LVS heeft alleen Prawn Island en het Golf Island wat nog niet eens een colfile heeft. En San Andreas zit er nog in. Wij hebben beide maps er al in en moeten alleen nog de vliegvelden coden of een treintunnel maken. Geen probleem dus.Join the forum! Forum. waneer is ie dan klaar denk je ? enne zou wel vet zijn als je de treinspoor op de monorail in gtaIII kunt aansluiten Reageren
Achille Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Jup via Monorail zou echt fantastisch zijn! Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Wat vinden jullie van ons plan? Ons plan Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Wat vinden jullie van ons plan?Ons plan Nouw Ik vind het wel behoorlijk vet ! Alleen een opmerking Misschien zou je tussen 1 eiland geen brug kunnen maken zodat je daar naartoe moet vliegen of varen Reageren
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Mooi ,die bruggen zijn nog al lang(kan je goed racen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.