Crappy-Apple Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 wow die mod is echt vet ik heb me ingeschreven op dat forum maar waneer komt de mod dat 007 RoadRunner zij uit ??? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Als de bugs zijn verwijdert komt er een beta uit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 en hoelang gaat dat duren ? jaja ik weet het Ongeduldig.... want ik vind dit een top mod Cheers Tales Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Dat weten we nog niet maar Mc-Kay is weer terug dus er zal wel weer meer gedaan worden. en mischien weet hij meer maar ik zou het nie weten Bewerkt: 19 november 2005 door 007 RoadRunner Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) want dat forum van jullie is best dood Zelfde auto op Sig Bewerkt: 24 november 2005 door Tales Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Het forum wordt door een gast gehackt soms, komt waarschijnlijk een nieuwe als de site klaar is maar de mod's nieuwe game-engine is klaar op een paar dingen na en er is nu een map grootte van 51200^2! dus daar kan je no veel fun hebben Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Voor welke game is de mod nu eigenlijk? Voor GTAIII, VC, of SA? K'denk niet dat het jullie gaat lukken, maar in ieder geval veel succes. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Voor welke game is de mod nu eigenlijk? Voor GTAIII, VC, of SA?K'denk niet dat het jullie gaat lukken, maar in ieder geval veel succes. Niet gaat lukken?! Vice City staat al een kwart in SA. En de mod is voor GTA SA. En alles loopt vlotjes. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 blaast deze mod GTI weg ? of kunnen je dan eiland er niet bij plakken ? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) Voor welke game is de mod nu eigenlijk? Voor GTAIII, VC, of SA? K'denk niet dat het jullie gaat lukken, maar in ieder geval veel succes. Niet gaat lukken?! Vice City staat al een kwart in SA. En de mod is voor GTA SA. En alles loopt vlotjes. *ik ben GÉÉN lvs maar State of Liberty* Het is voor nu voor VC en lc ziet er al bij en ik ben bezig met een nieuwe stad waar ik nog hulp bij kan gebruiken dus als je wilt helpe, PM mij ff. en over GTI: kweetnie of dat mag maar Myriad Islands wil in ieder geval niet en GTI zit nu bij Myriad dus... Bewerkt: 2 december 2005 door 007 RoadRunner Reageren
teuntjuh Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Voor welke game is de mod nu eigenlijk? Voor GTAIII, VC, of SA? K'denk niet dat het jullie gaat lukken, maar in ieder geval veel succes. Niet gaat lukken?! Vice City staat al een kwart in SA. En de mod is voor GTA SA. En alles loopt vlotjes. *ik ben GÉÉN lvs maar State of Liberty* Het is voor nu voor VC en lc ziet er al bij en ik ben bezig met een nieuwe stad waar ik nog hulp bij kan gebruiken dus als je wilt helpe, PM mij ff. en over GTI: kweetnie of dat mag maar Myriad Islands wil in ieder geval niet en GTI zit nu bij Myriad dus... Zucht... LVS=LC+VC+SA in SA Engine SOL=Wij dus=VC+LC(+SA) in VC Engine die 'getuned' is. GTASALC=van XRK=LC in SA engine en nog wat andere mods... En de mod schiet al aardig op, we hebben GTA Rally island erin, en een heleboel mods. LC onder sneeuw en gewone LC (vind ik persoonlijk niet zo orginineel, 2 LC's). Maar nog vrij veel bugs. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 is er al een nieuw forum ??? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 dat wordt regelmatig gehacked maar ze blijven op dat forum !!!! Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 We hebben wel een nieuwe site (heb ik gemaakt omdat niemand anders dat deed)Check it out! Reageren
teuntjuh Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Hey Roadrunner, ik heb gisteren een PHP website geupload die ik nog moet configureren daar zitten vrij veel features bij. En ik ben van plan het forum te cleanen en opnieuw te beginnen ermee. Teamleden die eruit zijn worden verwijderd, ik heb zo'n gevoel dat Nipa telkens zit te hacken, die lul. En ik ben bezig met een gestripte SCM met wat features... Nog niet voor SOL, maar dit zal een soort keuzemenu worden om in verschillende locaties te beginnen in Vice City, als Keith me de mod heeft verzonden ook voor Liberty City. Tijdelijk hoor, de storyline wordt natuurlijk gemaakt binnenkort en dan zul je natuurlijk een introscene krijgen, etc. En we plannen 7 multiplayer modes heb ik vernomen, dus het wordt een knallende mod! EDIT: Godverdomme, de database werkt niet meer goed. Iemand (Nipa?) heeft hem volgens mij vernaaid... Nouja, als bij die site ook een communtity feature zit moet dit geen probleem zijn. Bewerkt: 12 januari 2006 door teuntjuh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.