Jump to content

Liberty City, Vice City, San andreas allemaal in 1

Recommended Posts

Geplaatst:

wow die mod is echt vet ik heb me ingeschreven op dat forum maar waneer komt de mod dat 007 RoadRunner zij uit ??? :?

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 007 RoadRunner

16

• teuntjuh

6

• Crappy-Apple

6

• Typhoon

5

Geplaatst: (bewerkt)

Dat weten we nog niet maar Mc-Kay is weer terug dus er zal wel weer meer gedaan worden.

en mischien weet hij meer maar ik zou het nie weten

Bewerkt: door 007 RoadRunner

want dat forum van jullie is best dood

Zelfde auto op Sig

Bewerkt: door Tales
Geplaatst:

Het forum wordt door een gast gehackt soms, komt waarschijnlijk een nieuwe als de site klaar is maar de mod's nieuwe game-engine is klaar op een paar dingen na en er is nu een map grootte van 51200^2!

dus daar kan je no veel fun hebben :bier:

Geplaatst:

Voor welke game is de mod nu eigenlijk? Voor GTAIII, VC, of SA?

K'denk niet dat het jullie gaat lukken, maar in ieder geval veel succes.

Geplaatst:

Niet gaat lukken?! Vice City staat al een kwart in SA. En de mod is voor GTA SA. En alles loopt vlotjes.

Niet gaat lukken?! Vice City staat al een kwart in SA. En de mod is voor GTA SA. En alles loopt vlotjes.

*ik ben GÉÉN lvs maar State of Liberty*

Het is voor nu voor VC en lc ziet er al bij en ik ben bezig met een nieuwe stad waar ik nog hulp bij kan gebruiken dus als je wilt helpe, PM mij ff.

en over GTI: kweetnie of dat mag maar Myriad Islands wil in ieder geval niet en GTI zit nu bij Myriad dus...

Bewerkt: door 007 RoadRunner
  • 3 weken later...
Geplaatst:

*ik ben GÉÉN lvs maar State of Liberty*

Het is voor nu voor VC en lc ziet er al bij en ik ben bezig met een nieuwe stad waar ik nog hulp bij kan gebruiken dus als je wilt helpe, PM mij ff.

en over GTI: kweetnie of dat mag maar Myriad Islands wil in ieder geval niet en GTI zit nu bij Myriad dus...

Zucht...

LVS=LC+VC+SA in SA Engine

SOL=Wij dus=VC+LC(+SA) in VC Engine die 'getuned' is.

GTASALC=van XRK=LC in SA engine

en nog wat andere mods...

En de mod schiet al aardig op, we hebben GTA Rally island erin, en een heleboel mods. LC onder sneeuw en gewone LC (vind ik persoonlijk niet zo orginineel, 2 LC's). Maar nog vrij veel bugs.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hey Roadrunner, ik heb gisteren een PHP website geupload die ik nog moet configureren daar zitten vrij veel features bij. En ik ben van plan het forum te cleanen en opnieuw te beginnen ermee. Teamleden die eruit zijn worden verwijderd, ik heb zo'n gevoel dat Nipa telkens zit te hacken, die lul. :D En ik ben bezig met een gestripte SCM met wat features... Nog niet voor SOL, maar dit zal een soort keuzemenu worden om in verschillende locaties te beginnen in Vice City, als Keith me de mod heeft verzonden ook voor Liberty City. :) Tijdelijk hoor, de storyline wordt natuurlijk gemaakt binnenkort en dan zul je natuurlijk een introscene krijgen, etc. En we plannen 7 multiplayer modes heb ik vernomen, dus het wordt een knallende mod! ;)

EDIT: Godverdomme, de database werkt niet meer goed. Iemand (Nipa?) heeft hem volgens mij vernaaid... Nouja, als bij die site ook een communtity feature zit moet dit geen probleem zijn.

Bewerkt: door teuntjuh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...