Grove St. Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 We hebben wel een nieuwe site (heb ik gemaakt omdat niemand anders dat deed)Check it out! Waarom als ik naar jouw site toe gaat krijg ik meteen een download bestand, die zich AUTOMATISCH install. Een soort 2000 nt stond erop. Haal het weg, want het is verboden om zomaar zonder waarschuwingen bestanden te laten downloaden. ik moet eerst op ja/nee klikken, maar dat is er niet alleen cancel. Haal het weg andes moet ik maatregelen nemen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Leuke Mod kan niet wachten tot hij uit komt!! Waarom als ik naar jouw site toe gaat krijg ik meteen een download bestand, die zich AUTOMATISCH install. Een soort 2000 nt stond erop. Haal het weg, want het is verboden om zomaar zonder waarschuwingen bestanden te laten downloaden. ik moet eerst op ja/nee klikken, maar dat is er niet alleen cancel. Haal het weg andes moet ik maatregelen nemen. hoezo maatregelen nemen? Wat wil jij er tegen doen? Het is al weg dus. We hebben wel een nieuwe site (heb ik gemaakt omdat niemand anders dat deed)Check it out Die Website heb jij niet zelf gemaakt Of je hebt hem van Freewebtemplates of zymic ofzo iets. Bewerkt: 12 januari 2006 door Ronnie1987 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 echt het leukste ooit ik ben verlievd op de mod maar ik win meer screens Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) We hebben een screentopic bij gtaforums.com screens Bewerkt: 13 januari 2006 door 007 RoadRunner Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Leuke Mod kan niet wachten tot hij uit komt!!Waarom als ik naar jouw site toe gaat krijg ik meteen een download bestand, die zich AUTOMATISCH install. Een soort 2000 nt stond erop. Haal het weg, want het is verboden om zomaar zonder waarschuwingen bestanden te laten downloaden. ik moet eerst op ja/nee klikken, maar dat is er niet alleen cancel. Haal het weg andes moet ik maatregelen nemen. hoezo maatregelen nemen? Wat wil jij er tegen doen? Het is al weg dus. We hebben wel een nieuwe site (heb ik gemaakt omdat niemand anders dat deed)Check it out Die Website heb jij niet zelf gemaakt Of je hebt hem van Freewebtemplates of zymic ofzo iets. Nou een admin pm-en, en een aanklacht dan indienen onder de kop: openbaar stelling van automatische bestanden, die niet zomaar mogen geinstalleerd worden want anders als ik het niet weg klikte had ik nu Windows 2000 NT dus verwijder dat bestand. of ik pm een admin. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Dit ging over een mod! Niet over een site. Regel dat maar via PM. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Grove St. dan moet je dat niet tegen mij zeggen ik help niet mee aan die Mod en die Website! Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Waarom als ik naar jouw site toe gaat krijg ik meteen een download bestand, die zich AUTOMATISCH install. Een soort 2000 nt stond erop. Haal het weg, want het is verboden om zomaar zonder waarschuwingen bestanden te laten downloaden. ik moet eerst op ja/nee klikken, maar dat is er niet alleen cancel. Haal het weg andes moet ik maatregelen nemen. Nou een admin pm-en, en een aanklacht dan indienen onder de kop: openbaar stelling van automatische bestanden, die niet zomaar mogen geinstalleerd worden want anders als ik het niet weg klikte had ik nu Windows 2000 NT dus verwijder dat bestand. of ik pm een admin. Ik heb geen bestand van Windows 200NT op m'n site, zou met de limit geneens passen en jij bent de enige die het heeft Weet iemand hier een antwoord op want ik heb geen id Bewerkt: 14 januari 2006 door 007 RoadRunner Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 eeeum.....ik kijk elke dag op gta-sol.cjb.net maar de mapping procent blijft hetzelfde Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Als iemand iets maakt\mapt word niet tegelijkertijd de site geedit Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ze doen er heus geen 1procent bij... Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 er is nog niks wezenlijks verandert dus de progressbalk verandert ook nie Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 oké maar zal de mod tegen iend 2006 klaar zijn dan is de nieuwe windows uit en dan heb ik een nieuwe pc Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Binnekort komt beta10 uit met een installer, maar wanner-ie af is Reageren
EXIT Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 weet je ook hoeveel mb dat gaat zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.