sjaakie13 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 hey hallo wie kan mij helpen ??? ik heb twee problemen. Ik heb de story uitgespeeld en wil voor de 100% gaan. Mijn eerste probleem is dat ik met franklin alle don missies gedaan heb tot nu toe en alle 13 parashute sprongen maar krijg de laatse don missie( UNCALCULATED RISK) niet op mijn map hij staat echter wel in mijn open missies, als ik naar de locatie ga komt ie ook niet in zicht ??? het tweede probleem is dat ik na het uitspelen van de story met franklin downtown cab co. gekocht heb om de ALL'S FARE IN LOVE AND WAR trophy te halen. Na het kopen zou ik een telefoontje moeten krijgen om een private fare te moeten doen maar dit telefoontje krijg ik niet ????????? Wie o wie is de meesterlijke gamer en heeft de antwoorden voor mij Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Telefoontje van cabs krijg je na een paar uur. Beetje geduld hiervoor. Reageren
sjaakie13 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Telefoontje van cabs krijg je na een paar uur. Beetje geduld hiervoor. dank voor je reactie , maar er zijn inmiddels al een paar uur voorbij dat is het hem nou juist, heb ondertussen met franklin alle 50 space parts gehaald en nog geen telefoontje Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Je moet inderdaad even wachten op het telefoontje van de Cab company, na een aantal in-game uren zullen ze je bellen. Je kan ook even van character switchen en slapen, dan gaat alles wat sneller. Ik kreeg de laatste missie van Dom ook niet gelijk na de basejumps op de map, later verscheen de hond op de map waarmee je moet 'praten' om de missie te starten. Probeer anders even Dom te bellen, wellicht lukt het dan wel meteen. Reageren
sjaakie13 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Je moet inderdaad even wachten op het telefoontje van de Cab company, na een aantal in-game uren zullen ze je bellen. Je kan ook even van character switchen en slapen, dan gaat alles wat sneller. Ik kreeg de laatste missie van Dom ook niet gelijk na de basejumps op de map, later verscheen de hond op de map waarmee je moet 'praten' om de missie te starten. Probeer anders even Dom te bellen, wellicht lukt het dan wel meteen. dom neemt niet op en krijg zijn voicemail Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Ik heb even wat voor je opgezocht, blijkbaar hebben meerdere mensen last van de bug. http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200300136-Uncalculated-risk-Dom-last-mission- Er is volgens een aantal mensen een oplossing: 1) Load up the 99.5% save 2) Quick save using the phone into a NEW slot (has to be a new slot) 3) After the save completes, hold down on the d-pad for the character selection menu and chose the bottom one (your GTA Online character) and launch into GTAO 4) Mess around for 5 minutes 5) Use the d-pad AND CHOOSE FRANKLIN to load into back in the single player 6) The mission (w/ the D? icon) was now there and completed it no problem. Probeer anders nog een aantal andere missies te doen, misschien krijg je hem daarna wel op je map. Als deze methodes niet lukken moet je helaas wachten op een patch van Rockstar en eerst andere missies voltooien voor de 100%. Reageren
sjaakie13 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 ok ik ga het een en ander proberen tnx voor de moeite, het is in iedergeval duidelijk dat er nog genoeg bugs in the game zitten crapppppp Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Als je precies wilt weten wat je nog moet doen voor de 100% moet je je account koppelen aan Rockstar Social club. Je kan hier bij 100% checklist precies zien wat er allemaal gedaan moet worden en wat jij hiervan nog moet doen. Voordeel is dus dat wanneer je geen idee hebt hoe je een missie begint je in ieder geval de naam weet van die bepaalde missie of activiteit of Stranger. Deze kan je dan altijd googlen en dan kom je meestal wel tot een oplossing om verder te komen in het spel. Dat is in ieder geval hoe ik het doe en dat lukt tot nu toe wel aardig. Reageren
Tatabana Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik heb een vraag die niet past in dit onderwerp maar weet niet waar ik het anders moet vragen. Mijn vraag is ik koop een auto pimp helemaal en dan als ik vermoord word heb ik in eens die auto niet meer waar ik super veel geld heb geïnvesteerd ook staat hij niet in mijn gekochte garage! Het is toch stom als je dood gaat is je auto weg Of weet iemand Miss waar de auto staat? Groetjes Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Als je hem hebt verzekerd, dan kan je Mors Mutual Insurance bellen en een claim maken. Daarna kan je hem ophalen of word hij in je garage afgelevert. Maar als je hem niet verzekert hebt, dan ja... Das pech, auto weg Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb een vraag die niet past in dit onderwerp maar weet niet waar ik het anders moet vragen. Mijn vraag is ik koop een auto pimp helemaal en dan als ik vermoord word heb ik in eens die auto niet meer waar ik super veel geld heb geïnvesteerd ook staat hij niet in mijn gekochte garage! Het is toch stom als je dood gaat is je auto weg Of weet iemand Miss waar de auto staat? Groetjes Hij zou bij de "car impound" kunnen staan. Die wordt weergegeven met 'n wit frontje van 'n auto op je map. Als je hem hebt verzekerd, dan kan je Mors Mutual Insurance bellen en een claim maken. Daarna kan je hem ophalen of word hij in je garage afgelevert. Maar als je hem niet verzekert hebt, dan ja... Das pech, auto weg Dat werkt alleen in GTA-Online. In de single player kun je je auto niet verzekeren. (volgens mij) Reageren
Tatabana Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb online ook geen auto meer en die had ik wel verzekerd ik zie nergens dat auto pictogram staan op de land kaart Normaal staat de auto recht voor. Dus als ik online een nieuwe auto koop of steel kan ik hem houden? Als ik je, verzeker Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb online ook geen auto meer en die had ik wel verzekerd ik zie nergens dat auto pictogram staan op de land kaart Normaal staat de auto recht voor. Dus als ik online een nieuwe auto koop of steel kan ik hem houden? Als ik je, verzeker Je online auto kun je terug krijgen door je verzekeringsmaatschappij te bellen. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Ik heb hetzelfde probleem; ben al dagen (echte dagen, geen in-game dagen) aan het wachten om uncalculated risk te kunnen spelen, alswel een private fare voor de cab company.. Van die laatste heb ik eens een telefoontje gekregen maar toen had ik net geen tijd meer en dus gedeclined, hopelijk bellen ze nog eens.. Reageren
Svenie Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Het zijn inderdaad van die irritante zaken die nog wel eens durven voorkomen. Wat het telefoontje voor de private fare betreft, gaat het misschien sneller om een nieuwe game te starten en kort na de eerste missies van Trevor met Franklin Downtown Cab Co. te kopen. Je zal bijna meteen een telefoontje krijgen waarna je de zijmissie kunt spelen. Hij is zoals je denk ik wel weet niet nodig voor de 100%, slechts voor de achievement. De oplossing voor het verschijnen van de missie Uncalculated Risk is iets moeilijker. Wat je kunt doen is een paar keer GTA Online opstarten, terug naar de singleplayer gaan en naar Franklin switchen. Als het icoontje van Dom nog niet op je radar staat kan je een paar keer je spel opslaan in je safehouse om de tijd sneller vooruit te laten gaan. Schakel autosave voor het gemak ook uit. Mocht dit geen resultaat opleveren dan kan je nog altijd deze methode als laatste redmiddel gebruiken: What I did to make the Dom mission finally pop up (paraphrased from Drag0nstarz): 1) Load up the 99.5% save 2) Quick save using the phone into a NEW slot (has to be a new slot) 3) After the save completes, hold down on the d-pad for the character selection menu and chose the bottom one (your GTA Online character) and launch into GTAO 4) Mess around for 5 minutes -- I just robbed a store and then waited to lose my wanted level 5) Use the d-pad AND CHOOSE FRANKLIN to load into back in the single player 6) The mission (w/ the D? icon) was now there and completed it no problem Bron: klik Veel succes. Bewerkt: 1 december 2013 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.