cj lover Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hé kunnen jullie mij helpen de vraag is hoe kan je makkelijk Guardian Angels winnen. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Check walktrough http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...&inhoud=STM_CC3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hé kunnen jullie mij helpen de vraag is hoe kan je makkelijk Guardian Angels winnen. :huh: Door de mannetjes neer te schieten en goed brommer rijden. Tenminste.. Dit is toch een antwoord op je vraag? Lijkt me duidelijk. Misschien kan je uitleggen wat fout gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 hé kunnen jullie mij helpen de vraag is hoe kan je makkelijk Guardian Angels winnen. :huh: Door de mannetjes neer te schieten en goed brommer rijden. Tenminste.. Dit is toch een antwoord op je vraag? Lijkt me duidelijk. Misschien kan je uitleggen wat fout gaat. ik vint hem veel te moelijk met dat wapen kan je niet richten :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik vond het eerst ook heel moeilijk. IK ben gewoon naar onder gegaan en geschoten dat helpt mischien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj lover Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik vond het eerst ook heel moeilijk.IK ben gewoon naar onder gegaan en geschoten dat helpt mischien. sorry bij mij werkt da nie weet je iets anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ik wil niet veel zeggen cj lover maar probeer het zelf eens het lukt heus wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 gebruik je wel delete om te richten? dit is wat makkelijker om precies te richten en dan kan je de mannetjes beter vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 :lol: ik kom te laat bij d motor van die neergeschoten man en dan is die andere van de radar af. ik denk dat dat komt omdat ik met een minigun eraan kom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.