haaima Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Als je eigen auto is vernietigd kan je hem terug halen via je verzekering Maar als je auto is getuned krijg je hem dan ook weer getuned terug? Of komt hij terug als standaart auto? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Hij komt dan gewoon getuned terug. Precies zoals hij is vernietigd. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Ligt er aan. Je kan een replica krijgen als je auto niet meer te redden is. Dan is hij niet getuned Reageren
johanhummer Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Ligt er aan. Je kan een replica krijgen als je auto niet meer te redden is. Dan is hij niet getuned eeh nee, mijn auto's zijn al vaak zat opgeblazen of verdronken , en ik kreeg ze altijd in dezelfde staat terug Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Qua tunen krijg je hem zoals eerder ook is gezegd ook terug want ik had mijn Washington met Limoramen gewoon met de Limoramen teruggekregen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.