mrwhoopy Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Hallo allemaal, Ik heb vandaag de los santos customs gekocht, Alleen steeds als ik daar aan kom met een auto gaan de ijzeren deuren niet open, Alleen als ik via de zijdeur ga, en dan langs loop gaan ze wel open. Maar vervolgens kan ik dan niet me auto reparen! Wat gaat er mis? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Het opnieuw laden van het spel helpt niet, Ik heb zelfs alle data verwijderd maar ook zonder resultaat. Het is op de PS3. Reageren
Nikose90 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Hmm raar, ik had wel een keer toen ik Chop in de auto had dat ze niet open gingen en toen ik Chop naar huis had gestuurd gingen ze wel open.... En dit is alleen bij de WCC die van Franklin is, de rest kan ik wel met in met Chop erbij! Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 24 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Hmm raar, ik had wel een keer toen ik Chop in de auto had dat ze niet open gingen en toen ik Chop naar huis had gestuurd gingen ze wel open.... En dit is alleen bij de WCC die van Franklin is, de rest kan ik wel met in met Chop erbij! Okee Chop neem ik nooit mee, het vreemde is ook dat ik geen medewerkers zie als ik de zijdeur in loop. Wel had ik een smsje gehad toen ik hem kocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.