Foreigner97 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Jup. Wist je dat je El Burro nooit tegenkomt in GTA III, maar hem alleen maar telefonisch spreekt? Reageren
Dotz Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Ja Wist je dat de wijk ''Chinatown'' in Liberty City een Chinese wijk is? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Ja, nogmaals het verzoek om hier iets minder voor de hand liggende feitjes te posten. Wist je dat de Mr. Whoopee in GTA III en GTA LCS een uniek design heeft, terwijl het in VC en SA gewoon een aangepaste Boxville is? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) nee dat wist ik niet wist je dat er achter de bergen in Shoreside Vale een verborgen straat ligt, waar de Eerste Missie zich afspeelt? Bewerkt: 16 november 2013 door ballas4life Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Uiteraard. Wist je dat er oorspronkelijk een zwerver als opdrachtgever was gepland in het spel, genaamd Darkel? Reageren
Dotz Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Maar natuurlijk, Darkel.. Wist je dat 8-Balls Bombshop een klein interieur bevat wat alleen te zien is in de missie Bomb da Base Part 2? Reageren
Nissan Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Dat was wel te zien, ja. Wist je dat je al vanaf het begin van de game op Shoreside Vale kan komen? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Zal vast wel een trucje voor zijn, maar ik zou zo niet precies weten hoe. Wist je dat er een auto met een lijk in de kofferbak voorkomt in GTA III? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Zeker. Wist je dat de Manana die word gebruikt om het lijk in te vervoeren een uniek model op zichzelf is? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Nooit geweten. Wist je dat de naam van de 'character' van GTA III pas bekend wordt in het spel GTA San Andreas? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2014 Rapport Geplaatst: 1 april 2014 Niet geheel waar, de naam Claude zit al in de gamefiles. Wist je dat de Forelli's hetzelfde model gebruiken als de Leone's? Reageren
Dotz Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Niet geheel waar, de naam Claude zit al in de gamefiles. Geheel onwaar, dus. R*'s bevestiging ''lorewise'' (om maar even RPG-termen te gebruiken) kwam echter pas met GTA SA. Wist je dat de Forelli's hetzelfde model gebruiken als de Leone's? Nee, dat wist ik niet. Dat was me nooit opgevallen, heb het ook nooit eerder gehoord. Wist je dat de spiegeling van de wasmachines in Mr. Wong's Laundrette eigenlijk geen spiegeling is maar wasmachines die op zijn kop onder de wasserette hangen zijn? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Nee, dat wist ik niet, wat een creatieve manier om "spiegeling" op de vloer te maken! Innovatief! Wist je dat GTA III het laatste renpaardje was uit de stal van DMA Design, dat de studio voor GTA III een Game Developers Choice Award kreeg in 2002, en dat deze studio daarna werd omgedoopt tot Rockstar North? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Wist je dat er in noord-west shoreside vale een observatorium ligt. De reden voor de plaatsing is onbekend, het ligt ook redelijk afgelegen Reageren
herobriner007 Geplaatst: 14 januari 2015 Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Ja. Wist je dat er een BP/FP/EP Bobcat in Evidence Dash verkrijgbaar is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.