128532 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Hey hoi Ik speel gta vice city op de iPad. Ik ben nu bij de missie met de skimmer maar hoelaat je de skimmer vliegen? Hij rijd alleen maar over het water maar vliegt niet. Hoelaat ik deze vliegen ? Groetjess Bewerkt: 24 oktober 2013 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik heb geen iPad, maar heb je al geprobeerd de iPad zelf te bewegen? Als dat niet werkt, heb je al geprobeerd de beweegknop naar onderen te trekken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb geen iPad, maar heb je al geprobeerd de iPad zelf te bewegen? Als dat niet werkt, heb je al geprobeerd de beweegknop naar onderen te trekken? Dit werkt niet. IPad maakt hier geen gebruik van bij GTA. Er zitten allerlei knopjes aan de rechterkant. Probeer die eens! Bewerkt: 24 oktober 2013 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.