MostWantedKid Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 In GTA: Online is een Job die 'Top Fun' heet. In die Job moet je met een straaljager een andere persoon van een motor afschieten. De naam van deze Job viel me op omdat er namelijk een film bestaat die 'Top Gun' heet. Daarin speelt Tom Cruise een straaljagerpiloot. Zoek de overeenkomsten, dus. Ook dit is geen easter egg, maar een verwijzing. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Ik wou hem ook nog posten, doe hem ook best vaak, wel een leuke job om af en toe te doen. Ook is er nog een job die HALO heet. Lijkt mij een duidelijke verwijzing naar de game/andere betekenissen Bewerkt: 24 oktober 2013 door _Night-Men_ Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 top fun was ook een busje in Vice city, en tevens een minigame. Reageren
FGras Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Zijn dit niet door spelers zelf gemaakte missies? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Nee is door Rockstar gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.