Jump to content
Joriz

Volgende GTAV DLC in North Yankton?


Nu we zijn bijgekomen van het feestje is het weer tijd voor een mooi gerucht. Namelijk wat er nu qua downloadable content met GTA5 gaat gebeuren. Reeds bekend is dat de komende tijd diverse gratis uitbreidingen aan GTA Online worden toegevoegd. Echter of het singleplayer gedeelte een uitbreiding krijgt is officieel nog niet bekend. Nu kunnen sommige mensen gelukkig niet laten om in de data van GTAV te gaan spitten. Onder andere onze mooie WikiGTA kaarten zijn op diverse data uit GTA5 gebaseerd. Nu zijn onze overzeese buren ook in de data van GTAV aan het spitten en hebben ze aanwijzingen gevonden dat een mogelijke DLC zich gaat afspelen in North Yankton. North Yankton is een sneeuwachtige staat (mogelijk gebaseerd op North Dakota) waar de eerste missie van GTA5 en de missie Bury the Hatchet zich afspelen. In beide missies kom je niet ver van de wegen af waardoor je niet het landschap kan ontdekken. Toch wijst de in-game kaart er op dat de wereld groter is dan een paar straten. De volgende gevonden game data toont ook aan dat North Yankton mogelijk, voor meer gaat worden gebruikt dan die twee missies. Aangezien hier duidelijk downloadable content (DLC) wordt beschreven.

#DLCMANAGEMENT#
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<CDataFileMgr__ContentsOfDataFileXml>
<disabledFiles/>
<includedXmlFiles/>
<dataFiles>
<Item platform="xbox360">
<filename>platform:/data/cdimages/DLC/North_Yankton.rpf</filename>
<fileType>RPF_FILE</fileType>
</Item>

Waar de gamedata van de DLC zich gaat bevinden staat al gespecificeerd

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<For>North_Yankton_DLC</For>
<rage__ptxgpuDropEmitterSettings>
<boxCentreOffset x="0.000000" y="10.000000" z="5.000000" />
<boxSize x="22.000000" y="22.000000" z="18.000000" />
<lifeMinMax x="6.000000" y="9.000000" />
<velocityMin x="-0.200000" y="-0.200000" z="-3.000000" />
<velocityMax x="1.000000" y="1.800000" z="-6.000000" />
</rage__ptxgpuDropEmitterSettings>

Deze data geeft aan dat het in de North Yankton DLC mogelijk sneeuwt





Zowel de muziek als de filmkwaliteit is slecht, maar het
laat toch goed zien hoe North Yankton eruit ziet

Wanneer er een North Yankton DLC komt en wat deze DLC in gaat houden is verder alleen nog maar speculeren. Het zou zeker mooi zijn als dit gebied voor meer kan worden gebruikt dan slechts twee missies. Gezien de grote hoeveelheid sneeuw kan Rockstar Games deze DLC prima beschikbaar maken met de kerst.

UPDATE:

Waar ik al een beetje bang voor was blijkt toch waar te zijn. Niemand heeft verder de betreffende DLC data over North Yankton kunnen vinden. Het lijkt er dus op dat we door een fantast in het ootje zijn genomen.

Ik zelf heb ook geen enkele aanwijzing kunnen vinden over single player DLC (enkel de bevestigde GTA Online DLC weten we dus). Het spijt me dus om te zeggen dat het nieuwsbericht over North Yankton hartstikke nep is en dus het enige wat we van deze sneeuw wereld kunnen zien in de twee missies van GTAV zit.

Bron DLC data: GTAForums.com

Bron filmpje:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lijkt me een leuke locatie om nog eens terug te zien komen. Toen ik in het begin het spel speelde dacht ik eigenlijk dat we ook sneeuw in het spel konden krijgen. Later bleek dat dit dus gewoon een ander gebied was. Als DLC hoofdpersonage zou ik me nog wel de vriend van Michael en Trevor kunnen voorstellen. Deze leeft dan niet meer ten tijde van het spel maar de introductiemissie was ook qua tijd tien jaar terug. Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een compleet nieuw personage creeëren wat ze ook in Grand Theft Auto IV gedaan hebben. Al denk ik dat ze er vooraf wel rekening mee hebben gehouden wat ze qua uitbreidingen willen doen. Niet dat ze denken oh het spel is uit, wat gaan we nu eens voor uitbreidingen creeëren.

wie is dit nieuwe personage dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Brad allicht? Uiteindelijk maakte hij vroeger toch ook uit van de crew van Michael en Trevor, en als ik het goed begreep hebben zij daar destijds aardig wat overvallen gepleegd.. Dus het lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk dat deze kerel zeker een grotere rol gaat spelen.

Ik had sowieso al erg gehoopt op een terugkeer naar North Yankton, ofwel in de vorm van een geheel nieuwe GTA (met Chicago o.i.d. erbij, of een stukje Canada) of als DLC. Kijk er naar uit! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of Rockstar is zo creatief om een nieuw persoon te creëeren. Het lijkt me ook wel grappig om Lamar te zien als hoofdpersoon. Iedere keer zeiken hoe koud het wel niet is in die sneeuw. "Bitch ass snowflakes.." :7

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu nog een prijs. Ik ga dus echt geen 10 euro dokken voor een dorpje met 10 missies.

Is het trouwens ook bekend dat in Yankton een Alien in een riviertje ligt, helemaal bevroren?

Kijk, dat maakt het al een stuk interessanter!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mij was dat al wel bekend inderdaad. Ik moet de hoofdgame nog uitspelen maar nieuws over eventuele DLC is altijd welkom natuurlijk. Waarschijnlijk word North Yankton dan wat uitgebreid, maar kun je niet over en weer naar Los Santos, omdat het een apart verhaal is misschien? Zoals Undead Nightmare? Is al bekend wanneer het verhaal zich afspeeld in deze DLC?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waar ik al een beetje bang voor was blijkt toch waar te zijn. Niemand heeft verder de betreffende DLC data over North Yankton kunnen vinden. Het lijkt er dus op dat we door een fantast in het ootje zijn genomen.

Ik zelf heb ook geen enkele aanwijzing kunnen vinden over single player DLC (enkel de bevestigde GTA Online DLC weten we dus). Het spijt me dus om te zeggen dat het nieuwsbericht over North Yankton hartstikke nep is en dus het enige wat we van deze sneeuw wereld kunnen zien in de twee missies van GTAV zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn.. It was too good to be true. Maar goed, hoe mensen snel dingen gaan geloven wat uiteindelijk toch niet waar blijkt te zijn. Dan maar heel vaak de missie overnieuw spelen en zoveel mogelijk NY verkennen. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waar ik al een beetje bang voor was blijkt toch waar te zijn. Niemand heeft verder de betreffende DLC data over North Yankton kunnen vinden. Het lijkt er dus op dat we door een fantast in het ootje zijn genomen.

Ik zelf heb ook geen enkele aanwijzing kunnen vinden over single player DLC (enkel de bevestigde GTA Online DLC weten we dus). Het spijt me dus om te zeggen dat het nieuwsbericht over North Yankton hartstikke nep is en dus het enige wat we van deze sneeuw wereld kunnen zien in de twee missies van GTAV zit.

Misschien heeft Rockstar Games dit gerucht wel opgepikt en zijn ze daardoor op ideeën gekomen! Op termijn zullen we er achter komen natuurlijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geruchten zijn helaas niet altijd waar, maar soms wel erg leuk om over te fantaseren! Ik heb GTA V nog niet kunnen spelen, maar desondanks klinkt het idee van een 'sneeuw-DLC' erg goed. Ach ja, eerst maar eens het strand onveilig maken met Beach Bum en daarna gaan we gewoon verder met het in de gaten houden van de geruchtenmolen! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien heeft Rockstar Games dit gerucht wel opgepikt en zijn ze daardoor op ideeën gekomen! Op termijn zullen we er achter komen natuurlijk.

Dat is altijd natuurlijk nog mogelijk. Maar ik denk dat R* de plannen voor de DLC van GTAV al grotendeels vast heeft. Al weet ik dat bepaalde mensen wel het topic hebben gezien. Dus we kunnen altijd hopen.

Al denk ik dat er uit de bestaande wereld van GTAV nog genoeg verhalen en missies zijn te halen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...