yaseennm1 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Het lukt niet om een brothel over te nemen (zo'n ding dat je moet overnemen bij de missie: o brothel where are thou) ik schiet die cholo sabre tot exploderen maar ze komen niet naar buiten. Kan iemand mij aub helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 (bewerkt) Is dit gebeurt na één keer? Of heb je het al meerdere keren geprobeerd, klinkt mij als een bug die je kan verhelpen door je console of handheld uit te zetten en dan weer het spel op te starten en opnieuw te proberen. Bewerkt: 24 oktober 2013 door S.W.A.T. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yaseennm1 Geplaatst: 24 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Heb ik ge probeerd get werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Sta je wel dicht genoeg? Vanaf een afstandje met een rocket launcher de wagen opblazen zal niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2013 Wat Big Boss zegt kan inderdaad de oorzaak ook zijn, en anders moet je misschien even langs het brothel lopen heen en weer lopen desnoods eromheen rennen, als het goed is moet ie dan wel verdergaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yaseennm1 Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 MOet ik zo dichtbij gaan staan dat ik weg geblazen wordt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yaseennm1 Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Niks werkt! Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 (bewerkt) Je hebt de missie To Victor, the Spoils al gedaan? Bewerkt: 26 oktober 2013 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2013 Als mijn geheugen me goed dient kan je pas een brothel krijgen (naast degene die je in To Victor, The Spoils krijgt) nadat je Hose the Hoes hebt gedaan. Speel de storyline wat verder en probeer het later opnieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.