KRSTL Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Hallo ! Soms doe ik een deathmatch of iets anders en dan krijg ik op het einde te zien dat ik heb gefaald om het extra doel te behalen, zoals gebruik alleen de pistool. Mijn vraag is; Hoe kan ik dit zien voordat ik de missie begin? Want ik heb er niet zo veel aan om na de missie pas te weten wat het doel was. Hopelijk snapt iemand mijn vage uitleg een beetje, Sorry! Ben de juiste woorden ff kwijt. Reageren
bybuss Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 hey aan het begin als de dm begint staat er links onder in je scherm de extra opdracht succes Reageren
KRSTL Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Bedankt ! Ga er vanavond ff op letten Reageren
Anthoox Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Bedankt ! Ga er vanavond ff op letten Je kan ook in-game er naar kijken! Als je 2x naar met het pijltje naar beneden drukt ( Om je map te vergroten! ) Goodluck! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.