Jump to content

Arrow

Recommended Posts

Geplaatst:

MV5BMTYzNDYxMTkzOF5BMl5BanBnXkFtZTgwODUzMjMxMDE@._V1_SY317_CR2,0,214,317_.jpg

Spoiled Billionaire playboy Oliver Queen, is missing and presumed dead when his yacht is lost at sea. He returns five years later a changed man, determined to clean up the city as a hooded vigilante armed with a bow.

Nog geen centraal topic over deze topserie? Schande! Nog mensen die deze serie volgen? :)

Geplaatst:

Een van mijn lievelingseries dit jaar. Heb er echt van genoten samen met The Borgias de toppunten van mijn tv jaar. Was fijn om de teleurstelling van seizoen 3 van Nikita te kunnen afwisselen met de positieve verrassing van deze serie.

@ Degene hierboven, tot nu toe is er pas 1 seizoen gemaakt en die is afgelopen voorjaar uitgezonden door Veronica. Seizoen twee wordt nu gefilmd in de VS en misschien zelfs al uitgezonden. Als Veronica er net zo mee omgaat als Nikita zal seizoen 2 komend voorjaar weer uitgezonden worden.

Geplaatst:

Weer een aflevering waar we veel te weten zijn gekomen, maar het bullshitgehalte moet echt omlaag hoor. In plaats van weer te insinueren dat Oliver Queen weer de zondebok zal zijn bij Laurel en d'r vader zou hij beter open kaart spelen wat betreft Sarah. Dat ie een superheld is, tot daar aan toe. Maar dat belachelijk gedoe dat ik hier net omschreef moet écht stoppen. :7

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Zeuww, ben ik nu echt de enige hier op dit forum die Arrow volgt? :puh: Lekkere aflevering alweer, genoeg gebeurd én de Arrow gaat Roy helpen. Ben eens benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :puh:

Geplaatst:

Arrow is een goeie serie idd, maar volgens mij weten ze niet welke richting hij op moet. Telkens moet het weer anders.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...