harry1985 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Hallo wat ik mij dus nog afvraag is het volgende, Hoe kun je de auto die van jezelf is , In online op slot zetten ??? Want heb 2 autos in de garage staan. Maar wil eerst door hebben hoe het mogelijk is om ze op slot te zetten... En is het mogelijk dat een andere speler je auto compleet vernield ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Je kan je auto op "slot" zetten door op Xbox BACK ingedrukt te houden, dan zie je linksboven een lijstje, Dan zoek je Vehicle Acces, en zet je hem op Everyone - Friends - Friends + Crew of gewoonweg - No one. Ligt eraan wat jij wilt.. En ja, het is mogelijk dat een andere speler je voertuig totaal vernielt etc; gestalde motor, geëxplodeerd, of in het water gedumpt. Mocht een andere speler jouw voertuig vernietigen betaalt hij lekker de verzekering en mag jij gratis je auto ophalen bij Mors Mutual Insurance. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Verplaatst naar het GTA: Online-forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 PS3: Select -> Car Acces (of iets in die richting) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Oke zal eens kijken ik heb trouwens ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.