bossofzeeland Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Hallo mensen van het forum. Wat kan je met die ignition bomb op je auto die je kan kopen bij lsc? En die andere bom waarvan ik de naam bem vergeten. Wat doen ze? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Daarmee kan je de auto creëren die je in een missie ook gebruikt (De 007 auto) Reageren
Jochems Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Als er iemand in je auto zit kan je 'm volgensmij af laten gaan via je mobiel. (dacht ik..) Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 ik weet alleen dat als je hem plaatst dat je hem niet meer verder kan tunen. dus ik heb het maar niet gedaan. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 ik weet alleen dat als je hem plaatst dat je hem niet meer verder kan tunen. dus ik heb het maar niet gedaan. Als je een bomb in je voertuig heb zitten en daarna deze opblaast kan je hem bij de verzekering gewoon weer ophalen, dan wel zonder bomb, en kun je hem gewoon weer tunen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.