ZeroHero Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ik heb een vraag, ik heb een Invisionfree forum Maar ik wil de bericht-handtekening-scheiding (laat ik het zo maar noemen) wijzigen, weet iemand hoe dit moet? Bewerkt: 17 juli 2005 door ZeroHero Reageren
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik heb een vraag, ik heb een Invisionfree forumMaar ik wil de bericht-handtekening-scheiding (laat ik het zo maar noemen) wijzigen, weet iemand hoe dit moet? Bedoel je iemand anders zijn handtekening bewerken? Of geef is meer Uitleg. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Bedoel je iemand anders zijn handtekening bewerken?Of geef is meer Uitleg. Tussen de tekst en de handtekening staat een lijn van ca. 5cm (jaja, afhankelijk van je beeldscherm). Die wil hij anders hebben. Ik denk dat je dat in de skin van het forum moet oplossen, maar weet niet 100% zeker of het kan. Reageren
ZeroHero Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Bedoel je iemand anders zijn handtekening bewerken?Of geef is meer Uitleg. Tussen de tekst en de handtekening staat een lijn van ca. 5cm (jaja, afhankelijk van je beeldscherm). Die wil hij anders hebben. Ik denk dat je dat in de skin van het forum moet oplossen, maar weet niet 100% zeker of het kan. ik heb al tussen de CSS en wrapper gezocht, maar ik kon niks vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.