Jump to content

Golfbaan gekocht


DaanV

Recommended Posts

Ik heb vanmiddag de golfbaan gekocht. Na het kopen gebeurde er niks. Het huisje is nu wel blauw, zoals er gebeurt als je iets koopt met michael. Maar ik krijg geen telefoontje van die manager zoals ik zag in filmpjes van andere mensen. Ook kreeg ik niks in beeld van: 'aanschaf geslaagd' ofzoiets.

Kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is 'n vrij simpele manier om te checken of je idd de trotse bezitter vd golfbaan bent.

GA GOLFEN !!!

Moet je met Michael nog steeds $100,- betalen en wordt je nog steeds in zo'n apepakkie gehesen, dan ben je GEEN trotse bezitter. Anders wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Owja, dat is een goede manier om het te checken inderdaad! Als ik weer ga spelen zal ik het bekijken, bedankt!

En als ik geen $100 moet betalen en ik kreeg geen inkomsten per week, klopt het ook niet toch?

Als ik wel de bezitter dus ben, zegt de bewaker bij de achterkant vd golfclub alsnog: go away, of zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef geen $100 te betalen met michael!

Het enige waar ik nu nog over twijfel zijn de wekelijkse inkomsten.. zou dit gewoon automatisch erbij komen?

yup

eens per week krijg je 'n mailtje waarin al de inkomsten van al je bedrijven, dus ook die vd golf club ($26.450,-), vermeld staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...