Jump to content

True Crime: Streets of LA

Recommended Posts

Geplaatst:
Kan iemand me helpen hoe ik verder moet gaan :(

Ik ben bij de laatste missie bij die vent op het dak maar ik speel het spel niet meerAls iemand een tip heeft ga ik weer spelen ^_^

• 6 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bumpje...

Voor een pagina op de wiki zoeken we eigenlijk naar iemand die het spel True Crime: Streets of LA heeft, en voor ons ergens een screentje van kan maken. Liefst dus een PC versie met minimaal 800*600 resolutie met redelijke graphicssetings, maar dat is niet meteen een primaire vereiste. Reageer hier of drop een PMmeke in m'n box als je ons uit de brand wil helpen hiermee, het zou erg gewaardeerd worden :tu: .

Edit: Reeds opgelost

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

True crime: New York City zou ik voor gaan als je het nou nog wil kopen.

Ik zelf vindt dit wel een redelijk leuk spel omdat je ook een keer de goeierik mag zijn.

Maar over het algemeen geven de reviews enz. slechte cijfers voor het spel.

En nog een nadeel dat er veel bugs in zitten...

Geplaatst:

Die sites en tijdschriften die games een cijfer geven, willen je enkel een duwtje in de rug geven. Ze zetten de games op een rijtje zodat jij kunt zien wat volgens hen goed is. Natuurlijk bevorderd dat de keuze voor jou alleen maar, want een spel met een goed cijfer zal natuurlijk eerder door jou gekocht worden. Maar, dat een spel een slecht cijfer krijgt, wil natuurlijk niet zeggen dat het spel drie keer niets is. Die conclusie kun alleen jij voor jezelf trekken. :Y

True Crime: Streets of LA is, vind ik, een leuk en vermakelijk spel. Ietwat verouderd, dat wel... maar nog steeds prima te spelen. Zoals '-->nick<--' al opmerkte, is het ook leuk om eens de 'goede' te zijn. Naast de normale storyline kun je in True Crime ook nog wat kleine misdrijven tussendoor oplossen, zoals een gijzeling, gevecht of een illegale straatrace.

Ben je er nog niet helemaal over uit, dan kun je natuurlijk wel wat reviews lezen. Hieruit kun je opmaken of het iets voor je is of niet. Beide games zijn best goedkoop en zijn waarschijnlijk wel in de koopjesbak te vinden. Eigenlijk heb je dan toch nog een best vermakelijke game te pakken, en dat voor amper wat geld.

• True Crime: Streets Of L.A.:
    PC, Xbox, PS2 en Gamecube

• True Crime: New York City:
    PC, Xbox, PS2 en Gamecube

Geplaatst:
Gamesopt gaf Treu Crime NY een 4½ ofzo iets
Geplaatst:

Me vriend heeft hem op de Xbox , het is een vet spel. De missies zijn beter en vetter dan in het tweede deel.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vond True Crime altijd wel vet, alleen al om het feit dat je elke NPC die langsliep kon fouilleren. Het leukste was dan nog om 'Evidence' in z'n jasje te stoppen en ze vervolgens op te pakken ^_^

Geplaatst:

True Crime LA en ook NY vind ik allebij goede spellen.

De graphics vind ik in meerdere opzichten beter als dat van Grand Theft Auto.

Alleen de gameplay is helaas niet zo goed. :cya:

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...