MeGustaNL Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Als ik met mijn 4 maten in een ''closed friend session'' zit zonder vreemden, en vanuit daar een missie start, kom ik wanneer ik na de missie naar freemode terug keer, telkens in een wereld vol vreemden. Weet iemand of ik dit kan veranderen? Ik wil namelijk niks met vreemden in de game te maken hebben omdat ik enkel met mijn vrienden wil gamen. Ik erger mij hier mateloos aan. Weet iemand hoe en of ik dat kan veranderen? Bij voorbaat dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Voor zover ik weet kan je dit niet veranderen. Ik heb hier zelf ook last van en zou het ook wel fijn vinden als hier een oplossing voor komt. Wat ik ook nog wel eens heb is dat we nog verdeeld worden over sessies dus dan moeten we elkaar opnieuw joinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeGustaNL Geplaatst: 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Ja klopt, dat gebeurt ons ook. Ik hoop dat ze dingen gaan veranderen want ik speel zo niet voor mijn lol meer. Ik erger mij te veel en ik ben niet de enige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik doe altijd "Invite Only Session" en ik heb daar nooit - bijna nooit problemen mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeGustaNL Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 Nou, ik heb alles al geprobeerd en bij alle 3 proppen ze me na die tijd bij vreemden in die er vervolgens alles aan doen mij om te leggen of iets dergelijks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paralizer83 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2013 er klopt idd iets niet helemaal met de matchmaking. Wanneer ik in een closed session met alleen vrienden zit komt het regelmatig voor dat er toch nog vreemden bij komen in de lobby terwijl er toch duidelijk closed staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.