GuitarGuy666 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Hallo iedereen, Ik zat laatst na te denken over het mount chiliad mysterie dat in gta 5 zit. Op internet kon ik deze map vinden: De lijnen die je zit kunnen bijvoorbeeld gangenstelsels zijn. De x'en zijn in ieder geval de UFO's die je na het 100% voltooien boven de stad ziet vliegen. Helemaal onderaan zijn 3 vakken met in de linker een UFO, de middelste een ei met een scheur en in de meest rechtse een jetpack. Ik denk dat dit schatkamers zijn. Nu kun je helemaal bovenaan de map een ufo zien. Toevallig ligt daar een gezonken UFO. Aangezien hier het gangenstelsel wellicht begint denk ik dat daar de ingang is. Wat vrij bekend is is dat de UFO's alleen zichtbaar met onweer of storm en na 3:00. Kan het misschien zo zijn dat de UFO dan open gaat die onder water licht en dat je daar dan naar binnen kunt zwemmen? Mij lijkt het heel logisch en als dat niet werkt denk ik dat je eerst iets met die UFO's boven de stad moet doen. Groeten, Brian Reageren
Together Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Als dit waar is is dat wel heel erg vet! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik heb het spel nog niet 100% behaald. Kan iemand mij een 100% savegame toesturen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Leuk die geheimen die bij next-genconsole- en pc-releases allemaal al ontdekt zijn. Reageren
Max5060 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Interessante theorie, heb 'm nog niet 100% uitgespeeld (heb Trevor trouwens gekilld, is het eigenlijk dan nog mogelijk om 100% te halen?) maar dit zou zomaar eens kunnen kloppen... >>> Door Phoenyxar: Spoilers in een spoiler-tag.<<< Reageren
Together Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Als je Trevor hebt gekilt en zijn strangers and freaks missies niet hebt gedaan is het volgens mij niet mogelijk om 100% te halen. >>> Door Phoenyxar: Spoilers in een spoiler-tag.<<< Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Graag de spoilers van het einde van GTA V in een spoiler tag zetten: [spoiler]*tekst*[/spoiler] Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Kies altijd voor C he, als je met Franklin moet kiezen wie je gaat vermoorden. Nooit Michael of Trevor doen want dan kan je 100% wel vergeten. En het is ook niet leuk want je hebt er niks aan. Die rijke klootzak leeft daarna (Denk ik) nog gewoon en 1 van je personages is gewoon dood. Niks aan. Kies C. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.