Jump to content

Oplossing voor Mount Chiliad Mysterie?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik zat laatst na te denken over het mount chiliad mysterie dat in gta 5 zit. Op internet kon ik deze map vinden:

image_309914_940.jpg

De lijnen die je zit kunnen bijvoorbeeld gangenstelsels zijn. De x'en zijn in ieder geval de UFO's die je na

het 100% voltooien boven de stad ziet vliegen. Helemaal onderaan zijn 3 vakken met in de linker een UFO, de

middelste een ei met een scheur en in de meest rechtse een jetpack. Ik denk dat dit schatkamers zijn.

Nu kun je helemaal bovenaan de map een ufo zien. Toevallig ligt daar een gezonken UFO. Aangezien hier het gangenstelsel

wellicht begint denk ik dat daar de ingang is. Wat vrij bekend is is dat de UFO's alleen zichtbaar met onweer of storm en

na 3:00.

Kan het misschien zo zijn dat de UFO dan open gaat die onder water licht en dat je daar dan naar binnen kunt zwemmen?

Mij lijkt het heel logisch en als dat niet werkt denk ik dat je eerst iets met die UFO's boven de stad moet doen.

Groeten,

Brian

Link to comment
Delen op andere websites

Interessante theorie, heb 'm nog niet 100% uitgespeeld (heb Trevor trouwens gekilld, is het eigenlijk dan nog mogelijk om 100% te halen?) maar dit zou zomaar eens kunnen kloppen...

>>> Door Phoenyxar: Spoilers in een spoiler-tag.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kies altijd voor C he, als je met Franklin moet kiezen

wie je gaat vermoorden. Nooit Michael of Trevor doen

want dan kan je 100% wel vergeten. En het is ook

niet leuk want je hebt er niks aan. Die rijke klootzak

leeft daarna (Denk ik) nog gewoon en 1 van je personages

is gewoon dood. Niks aan. Kies C.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...