De Gta Master Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik kan niet op de gewone website...krijg ik exployer reageert niet... dus kan ook niet kijken of er cheats en nieuws zijn kan iemand hier de link post ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Dit topic lijkt mij beter in de Hardware problemen Ontopic: Ik snap niet echt wat je bedoelt... Bewerkt: 17 juli 2005 door eXperion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Hier is GTAgames Wat is je probleem dan? Wat voor foutmelding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ik heb dit ook gehad, ik heb nu een nieuwe computer (niet speciaal voor die website gekocht hoor!) en nu gaat hij wel. Het ik alleen de homepage van gtagames die niet werk, bijna alle andere pagina's van gtagames werken wel. Je moet vb op google intypen "gtagames cheats" en dan kom je op en dan ergens op een van die links klikken. Zo kan je ook op alle andere gedeeltjes komen. Het is gewoon http://www.gtagames.nl/home/news.php die niet werk. Maar alle andere dingen op die site werken wel. @Synchro: je krijgt geen foutmelding, je krijgt gewoon een wit scherm en rechtsonder in internet exploren staat er gereed. Bewerkt: 17 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Heb ik ook gehad. Als je niks aan de uitleg van SayHello! hebt (niks persoonlijks) kijk dan even hier http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11193 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.