3LOPIX Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb net deze twee signatures gemaakt! Als jullie je mening hierover zouden willen geven, graag! EDIT: Nieuwe toegevoegd. Bewerkt: 26 oktober 2013 door Xezel Reageren
Twedeldie Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik zou voor de onderste gaan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik vind ze wel mooi, maar de onderste vind ik minder geslaagd dan de bovenste. Voor de bovenste geef ik een 7,3/10 en voor de onderste een 5. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 26 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik vind ze wel mooi, maar de onderste vind ik minder geslaagd dan de bovenste. Voor de bovenste geef ik een 7,3/10 en voor de onderste een 5. Zo zie je dat meningen verschillen, ik vind de onderste juist het best gelukt. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik zou voor de onderste gaan. Zeker omdat er een bananenkleur in zit (lijkt inderdaad bananensap) Ik vind ze er beide wel leuk uit zien. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Ik zou voor de onderste gaan. Zeker omdat er een bananenkleur in zit (lijkt inderdaad bananensap) Ja inderdaad Reageren
Ymosky Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Ik vind de "bananensap signature" ook de leukste, net of het plastic zakjes zijn die voor een deel volgegoten zijn! Alleen kan ik er geen bananensap in ontdekken, want de binnenkant van een banaan is bij mij nog steeds wit! Alleen de buitenkant van de schil is geel (of zwart na een poosje ) En het rook effect op je laatste afbeelding vind ik zeker wel geslaagd! Alleen lijkt het net of er aan de rechter bovenkant iets afgeknipt is ofzo... En misschien is het een leuk ideetje om als je zoiets maakt de letters op sommige plekken (of helemaal) rood/oranje te maken, zodat je een effect krijgt of die letters liggen te smeulen/gloeien Reageren
3LOPIX Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik vind de "bananensap signature" ook de leukste, net of het plastic zakjes zijn die voor een deel volgegoten zijn! Alleen kan ik er geen bananensap in ontdekken, want de binnenkant van een banaan is bij mij nog steeds wit! Alleen de buitenkant van de schil is geel (of zwart na een poosje ) En het rook effect op je laatste afbeelding vind ik zeker wel geslaagd! Alleen lijkt het net of er aan de rechter bovenkant iets afgeknipt is ofzo... En misschien is het een leuk ideetje om als je zoiets maakt de letters op sommige plekken (of helemaal) rood/oranje te maken, zodat je een effect krijgt of die letters liggen te smeulen/gloeien Bedankt voor de feedback! Het afgeknipte is door de tool.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik vind de eerste meer professioneel ogen. Hij ziet er scherp uit zonder veel poespas eromheen. De tweede heeft dan weer een leuk thema; Letters gevuld met bananesap. Misschien is de gloss op sommige letters iets teveel aanwezig. Je artwork vind ik mooi Oosters ogen en is goed gelukt. Ik zou enkel de opacity van je naam wat verlagen zodat ie meer blend met het rokerige effect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.