Jump to content

Twee nieuwe signatures.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik heb net deze twee signatures gemaakt!

Als jullie je mening hierover zouden willen geven, graag!

oria.png

qw13.png

yjve.png

EDIT: Nieuwe toegevoegd.

Bewerkt: door Xezel
Geplaatst:

Ik vind ze wel mooi, maar de onderste vind ik minder geslaagd dan de bovenste.

Voor de bovenste geef ik een 7,3/10 en voor de onderste een 5.

Geplaatst:

Ik vind ze wel mooi, maar de onderste vind ik minder geslaagd dan de bovenste.

Voor de bovenste geef ik een 7,3/10 en voor de onderste een 5.

Zo zie je dat meningen verschillen, ik vind de onderste juist het best gelukt. :puh:

Geplaatst:

Ik zou voor de onderste gaan.

Zeker omdat er een bananenkleur in zit (lijkt inderdaad bananensap) :schater:

Ik vind ze er beide wel leuk uit zien.

Geplaatst:

Ik zou voor de onderste gaan.

Zeker omdat er een bananenkleur in zit (lijkt inderdaad bananensap) :schater:

Ja inderdaad :engel:
Geplaatst:

Ik vind de "bananensap signature" ook de leukste, net of het plastic zakjes zijn die voor een deel volgegoten zijn! :) Alleen kan ik er geen bananensap in ontdekken, want de binnenkant van een banaan is bij mij nog steeds wit! Alleen de buitenkant van de schil is geel (of zwart na een poosje :engel: )

En het rook effect op je laatste afbeelding vind ik zeker wel geslaagd! Alleen lijkt het net of er aan de rechter bovenkant iets afgeknipt is ofzo...

En misschien is het een leuk ideetje om als je zoiets maakt de letters op sommige plekken (of helemaal) rood/oranje te maken, zodat je een effect krijgt of die letters liggen te smeulen/gloeien

Geplaatst:

Ik vind de "bananensap signature" ook de leukste, net of het plastic zakjes zijn die voor een deel volgegoten zijn! :) Alleen kan ik er geen bananensap in ontdekken, want de binnenkant van een banaan is bij mij nog steeds wit! Alleen de buitenkant van de schil is geel (of zwart na een poosje :engel: )

En het rook effect op je laatste afbeelding vind ik zeker wel geslaagd! Alleen lijkt het net of er aan de rechter bovenkant iets afgeknipt is ofzo...

En misschien is het een leuk ideetje om als je zoiets maakt de letters op sommige plekken (of helemaal) rood/oranje te maken, zodat je een effect krijgt of die letters liggen te smeulen/gloeien

Bedankt voor de feedback!

Het afgeknipte is door de tool..

Geplaatst:

Ik vind de eerste meer professioneel ogen. Hij ziet er scherp uit zonder veel poespas eromheen.

De tweede heeft dan weer een leuk thema; Letters gevuld met bananesap. Misschien is de gloss op sommige letters iets teveel aanwezig.

Je artwork vind ik mooi Oosters ogen en is goed gelukt. Ik zou enkel de opacity van je naam wat verlagen zodat ie meer blend met het rokerige effect.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...