Jump to content

Server vraagje !

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat zonet gta online te doen wat mij opviel was dat ik na een uur helemaal alleen in de wereld was ?

Heel raar maar waar toen ik later opnieuw in ging loggen was er ineens wel weer heel veel aanwezig ?

Iemand idee hoe dit kan ?

Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk een soort van korte ''disconnect'' gehad.

Als dit gebeurt staat er dat iedereen leaved, wanneer iedereen weg is en jij bent als enigste over wordt het een invite only session.

Geplaatst:

Dan zat je gewoon in een server waar langzaamaan iedereen weg ging. Na opnieuw inloggen gooit hij je in een nieuwe server, waar dus wel weer anderen waren.

Geplaatst:

Inderdaad ik was dus aan het spelen in de online. En op een gegeven moment gingen er spelers weg ( zat een tijdje tussen natuurlijk. ) Maar op een gegeven moment was ik als enige nog over. Ben dus van online naar de single player gegaan en daarna opnieuw online toen zat ik weer in een vollere sessie.

Maar dit is dus normaal begrijp ik ? En hierna gewoon weer een vollere sessie joinen ?

>>> Door Kloep: Berichten samengevoegd, gebruik in het vervolg even de Bewerken-knop.<<<

Geplaatst:

Ja, dat is inderdaad normaal. Ik heb ook heel vaak dat ik alleen in de wereld van GTA: Online zit, is wel vervelend om de overgang te doen van GTA: Online naar Singleplayer. Maar alleen spelen is ook niet heel erg leuk ;p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...