Jump to content

wat betekent het zwarte balkje in het wedscherm voor een race?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je een race opstart moet je eerst een auto kiezen, eventueel wedden en dan pas de race beginnen. In het scherm waar je kunt wedden staan in het midden 3 balkjes. de linker is unready (rood) /ready (groen), de 2e is een zwart vierkantje met getal/getal, en de laatste is blauw met het gewedde geld op een speler. Mijn vraag is, wat betekent dat zwarte balkje met getal/getal erin? ik heb helaas geen foto.

Geplaatst:

Daar kan je zien wat je ongeveer betaald zal krijgen als die speler wint. Als je bijvoorbeeld $1000 wed, en de kans is 19/5, dan zal je $3800 winnen (19/5de van 1000). Of je je initiële inzet terug krijgt weet ik niet.

Geplaatst:

Daar kan je zien wat je ongeveer betaald zal krijgen als die speler wint. Als je bijvoorbeeld $1000 wed, en de kans is 19/5, dan zal je $3800 winnen (19/5de van 1000). Of je je initiële inzet terug krijgt weet ik niet.

Waar baseert de game deze kans op? Ik zie elke race andere getallen daar staan.

Geplaatst:

Waarschijnlijk op basis van de race statistieken van je tegenstanders. Alle races die je doet worden de uitslagen van bijgehouden. Aan deze uitslag is wel enigzins te zien hoe goed iemand is en dus kunnen ze op basis daarvan een schatting maken hoe groot de kans is dat jij wint. Als de kans kleiner is verdien jij meer aan een winst dan als de kans groter is.

Geplaatst:

Waarschijnlijk op basis van de race statistieken van je tegenstanders. Alle races die je doet worden de uitslagen van bijgehouden. Aan deze uitslag is wel enigzins te zien hoe goed iemand is en dus kunnen ze op basis daarvan een schatting maken hoe groot de kans is dat jij wint. Als de kans kleiner is verdien jij meer aan een winst dan als de kans groter is.

Daarnaast heeft het ook invloed hoeveel er gewed wordt.

Als er op de een 2.500 gewed wordt en op een ander persoon 100 gaat de evt winst bij de 100 omhoog, bij de 2.500 zal die (relatief) iets lager worden,

Je initiele inzet krijg je ook terug.

Op het moment dat de verhouding 2/5 is en je zet 500 in krijg je 700 ( 200 winst)

Als je die 500 niet terug zou krijgen maak je 300 verlies met het winnen van een weddenschap.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...