dreke1985 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik krijg mijn helm niet meer af die ik heb gekregen na een motor rit.Als ik uit een auto stap komt hij steeds terug.Weet iemand hier een oplossing voor?ik denk dat het een bug is maar vind het maar niks om altijd met een helm rond te lopen. Reageren
Kloep Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Select ingedrukt houden -> Inventory -> Helmets Reageren
dreke1985 Geplaatst: 28 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Met select werkte ook niet,helmets stond op none.Heb een muts gekocht en deze dan afgezet via select en de helm is weg nu. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Dat is wel heel vaag. Wat gebeurt er dan als.je opnieuw een helm opzet? Kan je die dan weer niet af doen? Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Dat is inderdaad vaag. Ik heb het juist andersom. Als ik op een motor stap, dan zet mijn character juist geen helm op, hoe lang ik ook wacht. Ik denk dat ik een Daredevil heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.