Jump to content

GTA ONLINE het medicijn voor een beter leven


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    7

  • Tommy-Vercetti

    3

  • Michael

    3

  • Dragon__rage

    3

5 Iedereen voelt zich veilig.

Dit gevoel heb ik nou juist helemaal niet. Vooral niet als er andere spelers rondracen. Er is altijd wel 1 of andere malloot die je af wil knallen.

Is het niet omdat ze jou mooie auto willen rijden, dan wel gewoon voor hun eigen plezier... Lekkere vorm van veilig :D

(ik speel dan ook alleen met mensen die ik niet ken:S)

Rhino.

"60 tons of fun"

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij ben ik voor hun ook niet de veiligste persoon om mee in de map te komen, vind het namelijk erg grappig om met een helikopter ergens op een dak terecht te komen, mijn sniper rifle tevoorschijn te halen, en er een paar af te schieten :D

Aah .... was jij dat. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij ben ik voor hun ook niet de veiligste persoon om mee in de map te komen, vind het namelijk erg grappig om met een helikopter ergens op een dak terecht te komen, mijn sniper rifle tevoorschijn te halen, en er een paar af te schieten :D

Aah .... was jij dat. :ch:

haha :D zou kunnen ja (ik heet in-game hetzelfde als hier, dus zo zou je het kunnen weten :puh:) Maar er zullen er best meer zijn met hetzelfde idee.

Ik heb ook al iemand gered van 2 belagers met mijn sniper :) dus hij word ook nuttig gebruikt hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Doe nou niet express alsof je me verkeerd begrijpt..

Link to comment
Delen op andere websites

LOL, als ik auto wil rijden loop ik wel naar buiten, en start een echte auto. enige verschil is dat er nu wel regels gelden, en hekjes niet zo makkelijk opzij gaan. :D

Verder ben ik het met Tommy_vercetti eens, zodra je een game gaat zien als vervanging (of iets in die trant) van het echte leven kan je je beter even na laten kijken. Of misschien beter, een jaar je console uit laten staan en weer even echt leven.

Link to comment
Delen op andere websites

LOL, als ik auto wil rijden loop ik wel naar buiten, en start een echte auto. enige verschil is dat er nu wel regels gelden, en hekjes niet zo makkelijk opzij gaan. :D

Verder ben ik het met Tommy_vercetti eens, zodra je een game gaat zien als vervanging (of iets in die trant) van het echte leven kan je je beter even na laten kijken. Of misschien beter, een jaar je console uit laten staan en weer even echt leven.

Wat als jij nooit auto zal mogen rijden ? Zal je dan ook na laten kijken of GTA Online mooier vinden ? Dit bewijst maar weer even dat GTA Online meer bied dan het echte leven voor iedereen.
Link to comment
Delen op andere websites

Gaan de races er wel wat eerlijk aan toe ??? Nog niet echt mee begonnen vandaar...

nope.. maar tis gewoon slim zijn.. en goed geupgrade autos hebben met bepaalde classes soms gaat het er wel sportief aan toe maar meestal niet echt haha maar t verdient gewoon goed dus ik doe het zo ook ;p heb in 58 uur gametime niet nonstop racen 1,8mil al gemaakt level 74 Bewerkt: door druidspruit
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Nee, hij zegt dat je niet spoort als jezelf veiliger voelt in een virtuele wereld. Maar gelukkig is dat volgens mij niet zo (hoop ik althans) :$

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...