Jump to content

GTA ONLINE het medicijn voor een beter leven


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Nee, hij zegt dat je niet spoort als jezelf veiliger voelt in een virtuele wereld. Maar gelukkig is dat volgens mij niet zo (hoop ik althans) :$

GTA is alles doen wat God verboden heeft!

Begrijp wel dat je achter je Xbox iemand afknallen wel wat veiliger vind dan in het echt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    7

  • Tommy-Vercetti

    3

  • Michael

    3

  • Dragon__rage

    3

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Nee, hij zegt dat je niet spoort als jezelf veiliger voelt in een virtuele wereld. Maar gelukkig is dat volgens mij niet zo (hoop ik althans) :$

GTA is alles doen wat God verboden heeft!

Begrijp wel dat je achter je Xbox iemand afknallen wel wat veiliger vind dan in het echt!

En waar mag dit dan wel niet op slaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Nee, hij zegt dat je niet spoort als jezelf veiliger voelt in een virtuele wereld. Maar gelukkig is dat volgens mij niet zo (hoop ik althans) :$

Nee deze wereld is geweldig bedoel je. Zal toch is wat beter nadenken als ik jou was, en wat verder dan nederland kijken.
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Nee, hij zegt dat je niet spoort als jezelf veiliger voelt in een virtuele wereld. Maar gelukkig is dat volgens mij niet zo (hoop ik althans) :$

Nee deze wereld is geweldig bedoel je. Zal toch is wat beter nadenken als ik jou was, en wat verder dan nederland kijken.

Pardon? Ik heb helemaal niet gezegd dat deze wereld geweldig is. En dan nagedrukt op de donkere tekst, GTA: Online is een virtuele wereld, en niet een echte, geniet van je 'echte' leven. En zo vreemd hoef je ook niet te doen, aangezien ik duidelijk heb nagedacht over mijn post die ik heb gezet op het forum, doe ik vaker. Misschien moest jij dat net ook even doen? ;)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij vindt dat je echt een 2de leven hebt in GTA: Online vind ik dat er een knikje bij je los is :7

Dus als iemand wil auto rijden of vliegen heeft die een knikje los ?

Nee, hij zegt dat je niet spoort als jezelf veiliger voelt in een virtuele wereld. Maar gelukkig is dat volgens mij niet zo (hoop ik althans) :$

Nee deze wereld is geweldig bedoel je. Zal toch is wat beter nadenken als ik jou was, en wat verder dan nederland kijken.

Pardon? Ik heb helemaal niet gezegd dat deze wereld geweldig is. En dan nagedrukt op de donkere tekst, GTA: Online is een virtuele wereld, en niet een echte, geniet van je 'echte' leven. En zo vreemd hoef je ook niet te doen, aangezien ik duidelijk heb nagedacht over mijn post die ik heb gezet op het forum, doe ik vaker. Misschien moest jij dat net ook even doen? ;)

Wen er maar aan, want GTA Online maakt het onmogelijke waar, en geeft je meer lol dan het echte leven.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...