Jump to content

Een rapper rapt over gta 5


mekane

Recommended Posts

Ik zie verschillende reacties maar toch ja het kan herrie wezen voor mensen ik vind het grappig ik zal hem niet op me telefoon zetten maar het is leuk om te delen ik ga ook niet serieus in op iedereen want iedereen heeft ze eigen mening :D

toch bedankt voor het kijken/luisteren .. /

Link to comment
Delen op andere websites

Kende dit liedje al even, maar ik ben echt teleurgesteld in keizer. Je zegt inmiddels al 2 jaar dat zijn album gaat uitkomen, komt er maar niet en altijd als iemand het vraagt wanneer zijn album komt zegt hij altijd "binnenkort". Nu brengt keizer (sinds lang) nog eens een liedje uit en komt hij met dit af.... :|

Wat bezielde keizer nou m dit de maken... Keizer zijn liedjes zijn normaal van een veel beter niveau. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Meh... moeilijk om zeggen, het is niet goed, akkoord. Maar het is ook niet heel slecht, je kunt het liedje ook gewoon van een minder serieuze kant benaderen en dan is de tekst eigenlijk wel best grappig. Moet je wel wat openstaan voor een beetje ironische opvattingen, maar grappig vind ik het wel. Goed wordt het daar echter niet mee.

Ik stond juist open voor ironische opvattingen; daarom stelt het me teleur, aangezien die er niet zijn. Het is alleen maar GTA in het refrein, en voor de rest blijven ze gewoon het hele nummer in allerlei synoniemen herhalen dat ze derhalve geen tijd hebben voor chickies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...