W3sl3y Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Sinds wanneer zie je dat Mille Perkins CJ pij*t en dat jij haar op der bil moet slaan... Op de PS2 was dit nog niet zo. En ik heb geen Hot coffee mod geinstaleerd. ps. Mille slaat mij omdat ik het niet goed had gedaan. Het was trouwens een onderdeel van de missie Key to her hart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Daarom is zeker die klacht van Hilary in gegaan he.. Sommige dingen zijn wel verandert in PC. Dus dit is onderdeel van die klacht. En ja , zal wel iets nieuws zijn. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Dit scherm heb je dus gekregen zonder de mod, omdat je date niet goed liep. Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen, want volgens mij kan er toch niet veel meer fout gaan als je dat sm-pak aan hebt? Als het echt zo is, heeft mevrouw Clinton inderdaad wél een reden om wat te zeggen(, hoewel het me nog steeds sterk lijkt dat ze er persoonlijk mee zit). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ik heb er echt niks aan toegevoegd. EDIT: Het is echt super moeilijk ik kom er maar niet langs. hier nog een screen. Bewerkt: 17 juli 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 die zijn fake kijk cj zo donker is tie helemaal nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 die zijn fake kijk cj zo donker is tie helemaal nie Hij heeft een Gimp Suit aan, hij hoort donker te zijn met dat pak. jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 die zijn fake kijk cj zo donker is tie helemaal nie niks is nep... ik moet het allemaal zelf doen in de missie Key to her heart. En het is heeeel moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Bij Key To Her Hart moet je die toch alleen achtervolgen tot bij haar huis en die echt (euuhmm) "pimp" afmaken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ik ben geen moderator, maar is dit niet iets voor andere topics die DAAR over gaan? Idd: je ziet dit nooit, als je de ps2 versie hebt.....jammer eigenlijk. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dit is op de PC en moet er wel bij zeggen dat dit bij me neef is en die hebt de illegale versie. Als ik bij me moeder ben dan ga ik heel vaak bij hem SA spelen enzo omdat ie vlakbij woont. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.