DarkViper_Brian Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Hoi mijn laptop had eerst w8 en nu heb ik w7 is mijn laptop dan niet beter voor w8/w8 pro . En wat is het verschil tussen w8 en w8 pro. GR IamCrazyBrian. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Je laptop word er niet beter op, wel sneller aangezien Windows 8 lichter is. Het verschil tussen Windows 8 en Windows 8 Pro is dat Pro meer features heeft.. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 En wat zijn die features dan anders wil ik w8 pro Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 De grootste verschillen bij Windows 8(.1) pro zijn: Remote Desktop Domeinfunctionaliteit deel uitmaken van een Windows Server-domein Encrypting File System Hyper-V en Virtual Hard Disk Booting BitLocker Dit zijn de belangrijkste verschillen. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 en het startscherm? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Het Startscherm is bij zowel de normale versie van Windows 8 als bij de Pro-versie gewoon hetzelfde. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Voor gewoon gebruik is er niet echt een verschil tussen w8 en w8 pro. correct me if wrong :3 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 (bewerkt) Voor gewoon gebruik is er niet echt een verschil tussen w8 en w8 pro. correct me if wrong :3 Voor de end-gebruiker zijn de verschillen inderdaad niet groot. Maar ben je een 'pro-gebruiker', zoals een ICT-/netwerkbeheerder, dan is de Pro-versie (de naam zegt het dus eigenlijk al) wel degelijk beter. Bewerkt: 28 oktober 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Voor de end-gebruiker zijn de verschillen inderdaad niet groot. Maar ben je een 'pro-gebruiker', zoals een ICT-/netwerkbeheerder, dan is de Pro-versie (de naam zegt het dus eigenlijk al) wel degelijk beter. Dat moet ik tegen spreken, voor een ICT'er-/netwerkbeheerder word meestal "Windows 8 enterprise" gebruikt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Voor de end-gebruiker zijn de verschillen inderdaad niet groot. Maar ben je een 'pro-gebruiker', zoals een ICT-/netwerkbeheerder, dan is de Pro-versie (de naam zegt het dus eigenlijk al) wel degelijk beter. Dat moet ik tegen spreken, voor een ICT'er-/netwerkbeheerder word meestal "Windows 8 enterprise" gebruikt. Klopt, maar ik doelde meer op degenen die graag 'ICT'er/netwerkbeheerder' willen 'spelen'. Denk aan mensen die nog niet de opleiding hebben gedaan. En je zit natuurlijk met de kosten. Een klein ICT-bedrijfje zal eerder voor de Windows 8 Pro-versie gaan, zeker voor die mogelijkheden als Remote Desktop en Domeinfunctionaliteit deel uitmaken van een Windows Server-domein. Maar goed, ik begin dan ook pas volgend jaar aan mijn opleiding ICT-beheer, dus ik heb er verder ook niet veel kennis van. Heb zelf ook de Pro-versie, maar doe niks met die extra mogelijkheden (behalve Remote Desktop voor als mensen op afstand hulp nodig hebben die ik op een andere manier niet kan leveren). Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Maar wat is goed voor een kind van 12 pro lijkt mij wel leuk Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Iemand die twaalf is zou ik dan juist aanraden de gewone versie te nemen. Want voor die 'doelgroep' zijn alle extra features alleen maar nutteloos. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik wil automonteur worden dus maar ik snap het nog steeds niet dus ik ga gwn pro nemen Reageren
Woody268 Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Dat is jou keuze, maar persoonlijk vind ik dat voor een "basis" gebruiker zoals jou pro verloren geld is. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 (bewerkt) Ik sluit me aan bij Woody. Immers, je betaalt meer voor functies die je zeker weten niet zal gaan gebruiken. Misschien één keer om het uit te proberen ofzo, maar ik zie het jou verder niet permanent gebruiken. Want besef je wel dat de gewone editie €119 kost, terwijl de Pro-editie maar liefst €279 kost? Dat is een heel erg groot verschil. Bewerkt: 29 oktober 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.